Remus Vișan (Paravion): procentul de abonare la newsletter a crescut cu 50-60% după implementarea recomandărilor primite de la juriul GPeC

interviu-cu-remus-visan-realizat-de-sabina-cornovac-gala-premiilor-ecommerce-gpec-2015-fotoSabina Cornovac a stat de vorbă dupa Gala Premiilor eCommerce 2015 cu Remus Vișan, managing director la Paravion.ro, câștigătorul a două premii: cel mai bun magazin din categoria Turism și cea mai bună aplicație mobilă de e-commerce. Ceilalți câștigători ai competiției sunt în acest articol.

Nu este prima dată când Paravion câștigă la GPeC. În 2013 și 2014, ei au luat premiul pentru Comerciantul Anului în E-Commerce la GPeC, dar și cel mai bun magazin din categoria Turism.

Vezi interviul de mai jos pentru a afla care sunt planurile pentru 2016 ale celor de la Paravion.ro și cât de util este raportul de jurizare oferit de GPeC!

„Participarea la GPeC este una necesară, ne place când suntem recunoscuți de Gala Premiilor eCommerce și când ajungem pe scenă împreună cu ceilalți câștigători. Primim foarte multe recomandări de la juriul GPeC și începem să le împlementăm pe toate. De exemplu, modul de abonare la newsletter-ul Paravion l-am modificat după recomandările primite și astfel am ajuns la un procent de abonare mai mare cu 50-60%”, precizează Remus Vișan despre participarea de la GPeC.

Paravion a câștigat și premiul pentru cea mai bună aplicație mobile. „Din punct de vedere al traficului, mobile-ul va depăși în curând traficul de pe desktop în România. În 2016, Paravion are ca ca obiectiv dublarea traficului de pe mobil și a numărului de comenzi”, menționează Remus Vișan.

În 2015, GPeC a sărbători 10 ani de activitate și în acest context invitatul nostru a menționat că este „foarte mulțimit că există un astfel de eveniment care contribuie la creșterea și maturizarea comerțului electronic românesc”.


GPeC 2015 – De 10 ani scriem impreuna istoria e-commerce-ului romanesc