Școala de Vară GPeC 2018: Liviu Taloi te învață să iei cele mai bune decizii de business în baza cifrelor din Google Analytics
Regula numărul 1 pentru orice business: cunoaște-ți clienții! Din fericire, în online există Google Analytics, tool-ul esențial atunci când vrei să-ți descoperi audiența și rezultatele campaniilor de marketing. Dar ce faci mai departe cu aceste date? Îți spune Liviu Taloi pe 23 august, la Școala de Vară GPeC.
Cu un portofoliu de peste 200 de magazine online consiliate și alte câteva mii ajutate în comunitatea ECOMpedia, Liviu te invită și pe tine să descoperi o sinteză a principalelor instrumente decizionale bazate pe propriile cifre din Google Analytics.
Workshop-ul susținut de Liviu te va învăța:
- care este profitabilitatea campaniilor de marketing online;
- cum să-ți îmbunătățești campaniile plecând de la cifrele tale;
- ce înseamnă expresii ca ROI și RoAS, funnel și goal;
- cum să descoperi în procesul de comandă care este locul unde pierzi potențialii clienți.
Și, nu în ultimul rând, vei avea ocazia să îl ții pe Liviu de vorbă despre aceste subiecte în timp ce beți o cafea, un suc sau ceva mai tare, într-o atmosferă complet detensionată.
Cunoscut tuturor pentru faptul că a transformat Google Analytics în Sexy Analytics, Liviu Taloi este Senior Consultant în E-Commerce, UX, Analytics, CRO și Marketing Online. Co-Fondator Ecompedia.ro, Liviu are peste 21 de ani experiență în marketing online și peste 17 ani experiență în e-commerce. De-a lungul anilor a fost, printre altele, PR Manager la eMAG, iar în 2005 a fondat compania de consultanță web specializată în e-commerce și evaluare de site-uri, Web Audit.
Liviu a fost selectat de Cardinal Path să fie trainer regional în programul Google Partner Academy pe Google Analytics. El posedă, de asemenea, un cerficat GAIQ – Google Analytics Individual Qualification.
La Școala de Vară GPeC 2018, participanții sunt așteptați în fiecare zi, de dimineață până la prânz, la un total de 12 workshop-uri x 90 minute fiecare. Asta înseamnă 18 ore de conținut intensiv de comerț electronic și marketing online – totul axat pe “tips & tricks” și exemple concrete de la cei mai buni specialiști practicieni din domeniu:
Growth Hacking Strategies in E-Commerce (Valentin Radu, CEO Omniconvert)
Google Analytics (Liviu Taloi, Co-Founder ECOMpedia)
Online Marketing (Raluca Radu, Founder MTH Digital & Country Manager ANSWEAR.ro)
User Experience & Conversion Rate Optimization (Andrei Radu, CEO & Founder GPeC)
Business Strategy, Mangement & Investment (Sergiu Neguț, Co-Founder Fintech OS & Associate Dean Maastricht School of Management Romania)
Google Ads (Dragoș Smeu, General Manager Mavericks)
Ultimate SEO Tips & Tricks (Mihai Vînătoru, Managing Partner DWF)
Content Marketing in E-Commerce (Horia Neagu, Founder Napoleon Digital)
Social Media Presence for E-Commerce (Marian Hurducaș, Founder Necktie Agency)
Delivery Options for Growth (Roxana Magopeț, Marketing Manager FAN Courier)
Legal To Do’s in E-Commerce (Bogdan Manolea, Co-Founder TRUSTED.ro)
Wrapping Up (sesiune practică) – What You Learned and can Apply Immediately
Înscrierile s-au încheiat, toate locurile s-au ocupat. Vă mulțumim că ne sunteți alături an de an!
Ne vedem pe 22 august la a 8-a ediție a Școlii de Vară de E-Commerce GPeC, singura serie de Cursuri intensive de Comerț Electronic și Marketing Online din România. Consultă agenda pe zile și pe ore!
GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour
Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora
Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club, Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist
Epic Comfort by: Mobexpert
Radioul Oficial: Kiss FM
Limousine Service: City Limo
Official car: Alfa Romeo
Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM
Mândri să fim susținuți de:
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin