Florin Filote, eMAG Marketplace: Operatorul platformei nu controlează nici sortimentul, nici politica promoțională, nici politica de preț a partenerului
Cu o rată de 800-1.000 de noi parteneri adăugați lunar, eMAG Marketplace a ajuns în 2018 la peste 10.000 de selleri în România. Florin Filote, Director eMAG Marketplace, a anunțat la GPeC Summit Mai 2018 noutățile introduse în platformă pentru a-i acomoda pe noii selleri și pentru a le îmbunătăți performanțele calitative.
Urmărește mai jos video-interviul realizat de Gabriela Bejan pentru a descoperi care este poziția eMAG vizavi de seller-ii care practică o politică de preț diferențiată în marketplace, care sunt categoriile de produse care vând cel mai bine și care sunt planurile de viitor eMAG Marketplace.
- În 2017, eMAG Marketplace a adăugat între 4.000 și 5.000 de noi parteneri, ajungând la un total de peste 10.000 de selleri.
- Dacă în 2015 aveau 25-30 de noi parteneri pe lună, în prezent, rata de nou veniți este de aproximativ 800-1.000 de parteneri.
- Începând cu 2018, o echipă dedicată ajută seller-ii să parcurgă toate etapele unui newcommer în primele trei luni: de la prima comandă procesată, primul retur, cum să interpreteze indicatorii de performanță, cum să crească.
- O nouă componentă, Account Health, a fost adăugată pentru a monitoriza performanța calitativă a seller-ilor.
„În cazul extrem, în care nu reușesc să-și îmbunătățească performanța calitativă, înseamnă că nu sunt pregătiți încă pentru a comercializa produse online, nu doar pe eMAG Marketplace.”
- Operatorul platformei nu controlează nici sortimentul, nici politica promoțională, nici politica de preț a partenerului. Fiecare își stabilește prețurile la care dorește să-și comercializeze produsele.
„Toate studiile în ceea ce privește e-commerce-ul spun că, în momentul în care stabilești să vinzi multi channel, cross-platforms, recomandabil este să ai același preț, sau să mergi cu sortimente diferențiate, pentru că încrederea clientului în brand-ul tău poate să scadă.”
- Categoriile care performează în eMAG Marketplace: produsele electronice și electrocasnice, telefoanele mobile, accesoriile auto, home&deco, produsele pentru copii.
- Planuri de viitor: să ajute seller-ii să înceapă să vândă cross-border, în țări precum Polonia, Ungaria, Bulgaria.
GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour
Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora
Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club,Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image,Zelist
Epic Comfort by: Mobexpert
Radioul Oficial: Kiss FM
Limousine Service: City Limo
Official car: Alfa Romeo
Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM
Mândri să fim susținuți de:
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin