Seria dezvăluirilor epice de la GPeC 2016 continuă: Daniel Waisberg, Analytics Advocate la Google, vine pentru prima dată în România la GPeC Summit 25-26-27 Mai!
Mai sunt doar câteva zile până când lansăm oficial GPeC 2016 – cea de a 11-a ediție anuală a Celui mai Important Eveniment de E-Commerce din România #GPeC11. Lucrăm de zor la noua ediție a website-ului GPeC.ro unde veți găsi toate detaliile despre surprizele WOW pe care vi le-am pregătit, dar până atunci ne mănâncă degetele :-) și vă dezvăluim identitatea celui de al doilea Super-Star-Speaker pe care îl veți întâlni, pentru prima oară în România, la GPeC Summit pe 25-26-27 Mai 2016.
De curând l-am anunțat pe Alex Langshur, Co-Fondatorul Cardinal Path și Director Emeritus al Digital Analytics Association (DAA), iar astăzi a sosit momentul să faceți cunoștință cu următorul nostru star: Daniel Waisberg, Analytics Advocate la Google și Fondatorul Online Behavior vine în România la GPeC Summit, 25-26-27 Mai 2016!
Daniel Waisberg este Analytics Advocate la Google, postură din care ajută companiile să ia cele mai bune decizii de business bazându-se pe cifre și date reale. Petrece foarte mult timp vizualizând și analizând datele din Google Analytics pentru a găsi soluțiile eficiente de optimizare a conversiilor și de creștere a vânzărilor, oferind companiilor răspunsuri și scenarii imediat aplicabile, pe baza metricilor. Daniel spune despre el un singur lucru – extrem de elocvent: „I really like data.”
Daniel este autorul „Google Analytics Integrations” (editura Wiley, Iunie 2015) și, de asemenea, Fondator și Editor al portalului de Optimizare și Analytics Online-Behavior.com, portal care oferă o multitudine de ghiduri și sfaturi practice despre tot ce ține de Google Analytics, Google Tag Manager și Optimizarea Conversiilor. Înainte de a intra în echipa Google, Daniel a fost Google Analytics Certified Partner timp de 5 ani, perioadă în care a lucrat în mod direct cu retailerii online pentru a-i ajuta să înțeleagă, să măsoare și să își optimizeze afacerea bazându-se pe date concrete. Are o deosebită apreciere pentru oamenii care iubesc statisticile și iau decizii de business în funcție de cifre palpabile.
Daniel este invitatul celor mai importante conferințe internaționale de Analytics, Data Measurement, Conversion Optimization & Digital Marketing, iar pe 25 Mai 2016 îl veți putea întâlni la GPeC Summit susținând, pentru prima dată în România, un keynote speech către industria autohtonă de e-commerce. A nu se rata modul în care puteți lua decizii de business excelente interpretând datele din Analytics!
Ofertă specială de preț pentru Prietenii GPeC! 
GPeC Summit va avea loc în București în zilele de 25-26-27 Mai 2016. Ediția de primăvară a GPeC Summit face parte din seria de evenimente GPeC 2016 – De 11 ani, Cel mai Important Eveniment de E-Commerce din România! #GPeC11
Ziua de 25 Mai din cadrul GPeC Summit va fi dedicată Conferinței și Expo, iar seara este rezervată Party-ului GPeC – prilej excelent de networking informal cu speakerii și participanții. Următoarele două zile (26 și 27 Mai) vă vor aduce 12 Workshop-uri aplicate x 90 minute fiecare, adică nu mai puțin de 18 ore de conținut e-commerce premium de la cei mai buni specialiști români și internaționali.
GPeC 2016 va fi lansat la începutul lunii aprilie, iar pe noua versiune a website-ului veți regăsi toate informațiile necesare despre GPeC Summit, precum și formularul de înscriere la eveniment. Tot atunci pornim și înscrierile Magazinelor Online în Competiția GPeC – un adevărat audit al magazinelor online ținând cont de peste 120 de criterii de jurizare.
Din 31 Martie 2016 avem, însă, un preț special pentru Prietenii GPeC, pentru cei care fac parte din Comunitatea GPeC și care își doresc să ne fie alături an de an. Prețul unui bilet de acces la toate cele 3 zile de eveniment (Conferință, Expo, Party, Workshop-uri) este de doar 117 EUR (TVA inclus), oferta fiind valabilă doar câteva zile, până la lansarea oficială GPeC 2016. Prețul include serviciile de catering precum și serviciile de traducere simultană (Română – Engleză).
Tot ce trebuie să faceți pentru a beneficia de ofertă este să:
- ne scrieți un mail la contact [la] gpec [punct] ro cu subiectul “Pret special Prieten GPeC”
- în corpul mail-ului trebuie să ne oferiți informațiile complete de facturare (în cazul persoanelor juridice: denumire firmă, adresă poștală sediu social, cod fiscal, nr. de înregistrare la Registrul Comerțului, cont IBAN, banca și sucursala, iar în cazul persoanelor fizice: nume și prenume, adresa poștală de domiciliu, serie și nr. de buletin)
- neapărat să specificați și numele dvs. complet, funcția în cadrul companiei pe care o reprezentați (dacă este cazul), adresa de e-mail și numărul de telefon mobil pentru eventual contact
Cu cât mai repede ne trimiteți acest mail, cu atât veți fi mai siguri că veți beneficia de prețul special de 117 EUR (TVA inclus) pentru toate cele 3 zile de GPeC Summit (25-26-27 Mai 2016, București, România)! Atenție, oferta expiră în doar câteva zile odată cu lansarea oficială a GPeC 2016!
Așa cum v-am obișnuit în 11 ani de GPeC, veți avea parte de Conținut Premium de la cei mai buni specialiști și practicieni în E-Commerce și Digital Marketing. Pentru că nouă ne plac faptele, nu vorbele.
PS: Țineți aproape! Lista surprizelor pe care vi le-am pregătit este abia la început. ;-)
_________________________
GPeC 2016, ediția de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier – liderul pieței de curierat din România
Eveniment susținut de: AVON, ContentSpeed, DPD, Garanti Bank, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, Visa
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
_________________________
Ce mult as dori sa pot ajunge la conferinte. Cu toate ce nu sunt mare fan matematica, dar analiza datelor m-a fascinat in special in facultate. Acum, tot studiind marketing si partea de online am descoperit analytics din google. Iar faptul ca vine un specialist la conferinte… ma face sa imi doresc si mai mult sa ajung si eu.
Interesanta abordare totusi cred ca sunt inca multe de analizat. Totusi imi pare bine ca s-a abordata aceasta tema. „Add to bookmark pentru acest link pentru a reveni ulterior, trebuie analizata