Cosmetice la botul calului, se închid magazinele fizice, selfie în loc de parolă

Iată cele mai importante 5 știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile. Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, dați-ne un email la adresa echipa@gpec.ro sau lăsați un comentariu la finalul articolului. Vă mulțumim!


Foame instantanee de cosmetice

lorealL’Oreal a semnat un contract cu Powa Technologies. Compania va folosi PowaTag în toate reclamele din SUA, atât online cât și din lumea „reală”. Tehnologia PowaTag constă în coduri de bare pe care cumpărătorii le pot scana cu ajutorul unei aplicații, ceea ce le permite să cumpere produsele rapid. Cu alte cuvinte, dacă tot stai la semafor sau ești în autobuz, cumpără și un produs cosmetic!

Citește articolul integral la PR Wave.


Cui i-e frică de comerțul online? Magazinelor fizice!

magazine inchiseSe întâmplă în SUA: tot mai multe magazine „din cărămidă” se închid din cauza interesului scăzut al cumpărătorilor pentru această formă de shopping. Comerțul tradițional a crescut cu doar 3,4% în ultimul trimestru din 2014 comparativ cu perioada omoloagă din 2013, în timp ce e-commerce-ul a sărit cu 14,6%. Cele mai multe magazine închise sunt cele care vindeau haine, cărți și electronice.

Citește articolul integral la USA Today.


Tocmai.ro e istorie, OLX e la putere

olxDe astăzi, utilizatorii Tocmai.ro nu vor mai putea publica anunţuri decât la OLX.ro, însă anunţurile postate anterior vor fi în continuare vizibile. Migrarea efectivă a anunţurilor se va realiza în 30 martie. Procesul se va finaliza la jumătatea lunii aprilie, când site-ul tocmai.ro îşi va înceta activitatea, iar vizitatorii vor fi redirecţionaţi automat către OLX.ro.

Citește articolul integral la Hotnews.


Nu vă fie frică, frauda e mică!

payuPotrivit celor de la PayU Romania, în 2014 doar 0,1% din totalul comenzilor online procesate la nivel naţional au fost încercări de fraudare. Statistica aceasta confirmă faptul că putem avea încredere în tranzacțiile prin Internet și în folosirea card-ului bancar. Acesta este motorul e-commerce-ului în întreaga lume, iar România încă mai are nevoie de educație în acest domeniu.

Citește articolul integral în Curierul Național.


Ce parolă? Uite un selfie!

alibabaGigantul chinez Alibaba.com a prezentat tehnologia Smile to Pay, care-ți permite să înlocuiești cu un selfie parolele pe care le folosești pentru a plăti online. Tehnologia dezvoltată împreună cu Alipay este în teste, iar serviciile de recunoaștere facială din cloud au fost dezvoltate în parteneriat cu firma chineză Megvii. În demonstrația de la Hanovra, Jack Ma, fondatorul site-ului Alibaba, a cumpărat un timbru special pe care l-a expediat din China în Germania.

Citește articolul integral la Hotnews.