Întrebări pentru Massey, Amazon și detergentul, livrarea fulger
Iată cele mai importante 5 știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile.
Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, trimiteți-ne un email la adresa echipa@gpec.ro sau lăsați un comentariu la finalul articolului.
Vă mulțumim!
Interogatoriul lui Massey
Brian Massey (The Conversion Scientist) a fost prezent pentru prima dată în România la GPeC Summit-ul de anul trecut. În articolul de mai jos, el răspunde la 6 întrebări puse de comunitatea GPeC. O parte din aceste întrebări le găsiți și în limba română în acest interviu de pe blog-ul GPeC. Massey: „Cele mai multe victorii de la compania noastră sunt câștigate de materialele scrise, precum titlurile. Mai mult de atât, testăm diferite testimoniale pe un site pentru a vedea care e varianta ce inspiră cel mai ridicat nivel de încredere. Cuvintele sunt foarte importante.”
Dash pentru consumabile
Programul Dash de la Amazon.com se extinde și către consumabile. Acum serviciul Amazon este compatibil doar cu imprimantele Brother, însă în timp va putea fi folosit de orice aparat care se poate conecta la Internet. La finalul acestei luni, de exemplu, el va putea fi folosit și de mașinile de spălat produse de General Electric care utilizează tehnologia Smart Dispense, care stabilește automat cantitatea de detergent pentru fiecare spălat, pentru ca proprietarii să nu mai măsoare și să alimenteze manual.
Mai repede, mai repede…
Cumpărătorii vor să primească tot mai repede produsele comandate (80% dintre cei chestionați). Doar 53% dintre magazinele analizate oferă livrare în aceeași zi. În studiul realizat de Temando, s-a constatat că 61% dintre cumpărători vor pachetul în 1-3 ore de la plasarea comenzii, dar doar 31% dintre respondenți sunt dispuși să plătească în plus pentru această rapiditate a livrării. Au fost chestionați în jur de 1.000 de clienți pentru această cercetare.
Citiți detalii la Internet Retailer
Tendințe 2016
Dacă eşti posesorul unei afaceri online sau cochetezi cu ideea de a-ţi deschide propriul magazin, îţi prezentăm pricipalele trenduri de eCommerce pe care ar trebui să le urmezi în 2016, pe blog-ul TRUSTED, într-un articol redactat de partenerii de la Contentspeed.ro. De exemplu, design-ul responsive a devenit obligatoriu, ceea ce înseamnă că magazinele online trebuie să facă trecerea către o abordare multi-channel. Aceasta presupune un management bun al informaţiilor şi o înţelegere a clientului din toate unghiurile. Scopul este depăşirea aşteptărilor consumatorilor.
Citește despre tendințe pe blog-ul TRUSTED
Amazon angajează
Și încă o știre despre Amazon, mai exact despre prezența companiei pe piața europeană. Retailer-ul și-a propus să creeze câteva mii de locuri de muncă în Europa în 2016, iar 2.500 dintre acestea vor fi în Marea Britanie. Anul trecut, Amazon a anunțat că au fost create peste 10.000 de job-uri permanente în Europa. Ceea ce înseamnă că, în cele 80 de puncte de lucru de pe continent, lucrează peste 40.000 de angajați.
Articolul integral, la Capital