Cu ochii pe concurența din comerțul online românesc, Alibaba a ieșit la cumpărături

logo-consiliul-concurentei-blog-gpec-stiriCu ochii pe concurența din e-commerce

Bogdan Chirițoiu, preşedinte al Consiliului Concurenţei, a declarat că în anul 2017 vor avea loc mai multe analize sectoriale în domenii precum comerţul electronic și serviciile multiplay. „Ne uităm la comerţul electronic din perspectiva strategiilor de marketing. Noi sperăm că prin mai marea transparență a preţurilor, acestea se vor duce în jos în avantajul clienților.” Mai multe detalii în interviul publicat de capital.ro.

 

 


money-gram-alibaba-achizitie-online-gpec-foto-blogAlibaba a ieșit la cumpărături

MoneyGram, companie de transfer de bani din SUA, este achiziționat de către Alibaba pentru suma de 880 milioane de dolari, potrivit celor de la techcrunch.com. Achiziția este în derulare și se așteaptă să fie finalizată în a doua jumătate a anului 2017.  „Unirea acestor doua companii va oferi acces, securitate și simplitate pentru oamenii din întreaga lume, în tranzacționarea de bani, mai ales în economiile majore, precum SUA, China și India”, a transmis Eric Jing (CEO Ant Financial, brațul financiar al gigantului chinezesc Alibaba), scrie Ecompedia.ro.

 


ClickShop.ro, ultimele zile din online

click-shop-foto-captura-2-februarie-2017-clickshop.ro-gpec-blogMagazinul ClickShop.ro, ce aparține de Telekom România, dispare de pe piața de comerț online din data de 15 februarie 2017 (ora 11:00), scrie wall-street.ro. Compania Telekom se va ocupa în continuare de activități de e-commerce prin site-urile Germanos.ro și Telekom.ro.

 


3 tendințe pentru anul 2017

facebook-messenger-buy-cumpara-online-foto-gpec-2017Magazinele online din România ar trebui să ia în calcul aceste 3 tendințe anul acesta, potrivit celor de la RTB House: Facebook Messenger, aplicaţii web progresive și algoritmi de tipul „deep learning“. „Pentru a avea cât mai multe avantaje, magazinele trebuie să se concentreze și mai mult pe inovare, să înțeleagă nevoile clienților și să optimizeze experiența din online a fiecărui utilizator”, se precizează în comunicatul de presă trimis de RTB House.

 


Te-ai abonat la Newsletter-ul Consumatorului Online trimis de TRUSTED.ro?

Newsletter-ul cu numărul 2 a fost trimis către consumatori.

→ Citește-l acum!

Trusted.ro trimite acest email o dată pe lună. Vrei să-l primești și tu?

→ Abonează-te aici!

newsletter-consumator-online-trusted-ro-opinii-de-incredere-blog-gpec