Tendințe 2017, marketplace eMAG pentru micii antreprenori, Alibaba devine un pic european
Principalele tendințe în marketing online pentru e-commerce în 2017
GPeC te ține mereu conectat la realitatea și trend-urile din e-commerce și marketing online, atât din România, cât și de peste hotare. La început de 2017, am stat de vorbă cu principalii specialiști în marketing online pentru e-commerce din România pentru a observa unde văd aceștia prezentul și viitorul în materie de marketing digital generator de vânzări online. Totul a fost pus în contextul în care Google și Facebook vor domina în continuare bugetele de marketing online și s-a pus foarte mult accent pe personalizarea tot mai bună a mesajului de marketing și pe relevanță.
Citiți detalii pe blog-ul GPeC
eMag lansează un marketplace pentru micii antreprenori români
eMag a lansat o secțiune dedicată exclusiv micilor antreprenori români, aceștia putând astfel să aibă acces la întreaga piață din România, prin intermediul platformei celui mai mare comerciant online din țară. Compania se adresează producătorilor locali, ONG-urilor și întreprinderilor sociale, PFA-urilor. Antreprenorii vin cu produsele, selectează programul “Deschide România”, apoi durează circa 30 de zile până când produsele sunt încărcate în site; între timp, angajații eMag îi susțin și le oferă consiliere. Produsele trebuie să fie utile și să respecte standardele de calitate legale.
Citiți detalii la Wall-street.ro
Site-urile incomplete nu atrag clienți
Un nou studiu arată că 98% dintre clienți nu cumpără de pe site-uri incomplete ale magazinelor online. Compania Episerver a efectuat cercetarea pe mai mult de 1.100 de clienți online din SUA, între 4 – 10 octombrie. Majoritatea clienților doresc să încerce înainte să cumpere, de aceea 92% dintre ei au spus că nu au cumpărat de la prima vizită pe un anumit site. 45% dintre ei au căutat un produs/serviciu, 26% au comparat prețuri sau alte informații despre mărci, 11% au căutat informații utile precum orarul magazinului online și adresa sediului. 59% dintre cei care au răspuns la sondaj au spus că o experiență de shopping personalizată este importantă, iar 10% consideră că personalizarea este cel mai important aspect al experienței de cumpărare.
Citiți detalii la Internet Retailer
Dash de la Amazon este acum și online
Butonul Dash de la Amazon.com, prin care puteai comanda produsele uzuale pe care le-ai mai comandat în trecut se mută de pe frigider pe site-ul magazinului online și în aplicația Amazon. Modulul “Your Dash Buttons” afișează butoanele Dash pe care clientul Prime le-a legat la contul său de la Amazon. Modulul adaugă alte butoane Dash la produsele care au fost comandate în trecut și al căror stoc trebuie refăcut, indiferent dacă un buton Dash fizic este disponibil sau nu pentru acel brand sau produs. Clienții din programul Prime își pot însă crea și propriile butoane Dash și le pot afișa pe prima pagină a site-ului sau în aplicație.
Citiți detalii la Internet Retailer
Site-ul chinezesc Alibaba intră în asociația europeană EMOTA
Grupul Alibaba a devenit membru în European eCommerce & Omni-Channel Trade Association (EMOTA). Fondată în 1999, compania chineză a devenit un gigant al comerțului electronic mondial.
Potrivit comunicatului EMOTA, Alibaba va adăuga mai multă consistență poziției de advocacy a asociației EMOTA și va veni cu o perspectivă globală asupra trend-urilor și problemelor din e-commerce.
Acestea sunt cele mai importante știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile.
Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite,
trimiteți-ne un email la adresa echipa (@) gpec.ro sau lăsați un comentariu mai jos.
Vă mulțumim!