Cum poți să vinzi folosind Pokemon GO, noul curier de la Amazon
Poți folosi Pokemon GO pentru a aduce clienți în magazinul tău
Dacă pe lângă magazinul online ai un magazin într-un mall sau într-o locație din oraș, te poți folosi de populara aplicație Pokemon GO pentru a atrage clienți. Aplicația a fost lansata la începutul lunii iulie și a devenit virală la scurt timp. Chiar și în România există foarte mulți jucători activi de toate vârstele.
Ca proprietar de magazin, te poți folosi de această aplicație pentru a atrage utilizatorii în magazinul tău. Potrivit celor de la economica.net, o momeală permanent prezentă în curtea afacerii tale te va costa aproximativ 1,2 dolari/oră. Pentru a afla mai multe despre sistemul de credite din aplicație citește și acest articol de pe practicalecommerce.com.
Amazon vrea să-i livrezi produsele
În acest interviu video, Felix Pătrășcanu de la FAN Courier ne povestea că următorul pas în curierat este adoptarea modelului Uber (companie care oferă servicii de taximetrie în toată lumea, iar șoferii sunt localnici care folosesc propria mașină). Săptămâna aceasta Amazon UK anunță că a început să caute curieri care să lucreze part time, după acest model, pentru a livra coletele lor. Mai multe detalii despre acest subiect găsiți pe retail-week.com.
Magazin online cu produse duty-free
S-a lansat Bestvalue.eu, varianta online a magazinului duty-free din aeroportul Otopeni din București. Trebuie să ai un bilet valid de avion pentru a putea plasa o comandă pe acest site, iar produsele îți sunt livrate acasă prin curier sau poți ridica personal pachetul din terminal.
Avantajul acestor produse este că sunt scutite de taxe, însă „duty-free-urile se bazează foarte mult pe prestigiul lor de magazine ieftine, iar clienţii care nu îşi documentează temeinic cumpărăturile ies în pierdere”, scria Digi24 în acest articol din 2014.
Cumpărătorii online de haine sunt fericiți
Potrivit speaciliștilor de la Teamshare și Retargeting.biz magazinele online de fashion din România au cea mai mare rată de clienţi multumiți. „Acest fapt se datorează marjei rezonabil de mari pentru produse, care le permite comercianţilor să dezvolte oferte atractive, comparativ cu cei din domeniul de IT&C, de exemplu. Totodată, succesul magazinelor online de fashion are la bază şi nevoia puternică de diferenţiere”, citat preluat de agora.ro.
Un scut de apărare pentru utilizatorii din Europa
De la 1 august 2016, magazinele online din SUA pot colecta fără probleme informații personale ale utilizatorilor din Europa, doar că trebuie să respecte câteva reguli. De exemplu, nu au voie să colecteze informații care nu sunt relevante activitații sau dacă nu precizează exact pentru ce sunt necesare. Mai multe detalii în acest articol (Understanding the New E.U. Privacy Shield, for Ecommerce) sau în comunicatul de presă emis de Comisia Europeană.
Acestea sunt cele mai importante știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile.
Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, trimiteți-ne un email la adresa echipa (@) gpec.ro sau lăsați un comentariu mai jos.
Vă mulțumim!