Rezultatele studiului UPS 2016 și Google testează livrarea cu dronele
Ce provocări au magazinele online
Potrivit studiului UPS „Pulse of the Online Shopper 2016”, atunci când un produs nu se află în stocul unui magazin online, 61% dintre europeni cumpără de la concurenţă și doar 17% sunt dispuşi să aştepte.
31% dintre cei peste 700 retaileri participanți la acest studiu vor să folosească reţeaua de magazine fizice sau alte locaţii ca puncte de livrare a comanzilor online. Rezultatele complete ale studiului UPS se găsesc în acest PDF.
Alphabet (Google) testează livrarea cu dronele
Alphabet, compania din spatele Google, a anunțat că va testa livrarea cu dronele în SUA, în cooperare cu Administrația Federală pentru Aviație (FAA). Amazon testează această modalitate de livrare încă din 2013 și recent au anunțat o nouă serie de teste în parteneriat cu guvernul britanic, Mai multe informații pe agerpres.ro.
Harta start-up-urilor din Europa
Compania NETOPIA mobilPay a fost plasată pe harta Europei a start-up-urilor care au primit cea mai mare finanțare. Harta acestor start-up-uri a fost publicată de www.cbinsights.com, iar printre companii regăsite aici observăm foarte multe afaceri online sau din domeniul tehnologiei. De exemplu, Bla Bla Car în Franța sau Trustpilot in Danemarca.
Platformă de e-commerce globală
Alibaba Group caută parteneri în e-commerce pentru a pune bazele unei platforme de comerț electronic internaționale. Jack Ma speră ca nume mari din industrie precum Amazon vor dori să colaboreze cu Alibaba la crearea acestei platforme, scrie Ecompedia.
PE SCURT
- Topul agențiilor de turism din România după cifra de afaceri
- În India se poate comanda mâncare direct din Google
- Amazon.com a avut cel mai profitabil trimestru și a atins recordul de $857 milioane de dolari profit
- Companii care promovează armonia socială, vindecarea și corectitudinea sau așa numitele „brand-uri de reconciliere”
Acestea sunt cele mai importante știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile.
Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, trimiteți-ne un email la adresa echipa (@) gpec.ro sau lăsați un comentariu mai jos.
Vă mulțumim!