Românii, codași la shopping online comunitar, sfaturi pentru un magazin online de succes, Avangate cumpără 2Checkout

Mai puțin de unul din cinci internauți români face și cumpărături online

ecommerce-contentRomânia este cu mult sub media Uniunii Europene când vine vorba de comerțul online. Doar 18% din totalul utilizatorilor de Internet din România au optat în 2016 să cumpere online, mult sub media înregistrată la nivelul Uniunii Europene (UE), de 66%. Conform cercetării efectuate de Perceptum, 7% din cifra de afaceri a firmelor românești, cu excepția celor din sectorul financiar, a fost generată de vânzările pe Internet. Doar Bulgaria, Cipru (cu câte 4%) și Grecia (6%) au avut procente mai mici.

Citiți detalii la Euractiv.ro


3 sfaturi utile pentru a avea un magazin online de succes

3 - magazin online diferenteProbabil ai citit tot felul de studii, analize, ai asistat la o mulțime de prezentări de e-commerce și ai citit câteva cărți despre ce presupune lansarea unui magazin online. Dar iată 3 sfaturi simple, adaptate realității digitale de astăzi: 1. Folosește fotografii care să arate cum este folosit produsul în realitate – fotografiile de rezoluție bună sunt nemaipomenite, dar ele nu prezintă mereu contextul în care produsul respectiv este folosit de clienți; 2. Cere opiniile clienților și nu-ți fie teamă de criticile acestora – peste tot în lume se vorbește despre faptul că review-urile cresc rata de conversie; 3. Construiește o poveste în jurul produsului și spune-o coerent pe toate canalele – trebuie să existe o poveste interesantă.

Citește detalii la Trusted.ro


 

Avangate a cumpărat 2Checkout

avangate 2checkoutPlatforma de e-commerce Avangate a anunțat preluarea companiei 2Checkout, un procesator de plăți cu acoperire globală. Compania care rezultă în urma achiziției va folosi numele 2Checkout și va fi condusă de Alex Hart, CEO al Avangate. Compania de e-commerce Avangate a fost fondată în 2006 de Radu Georgescu și până în octombrie 2013 a făcut parte din grupul GECAD, crescând susținut în ultimii ani. În toamna lui 2013, compania e fost preluată de fondul de investiții Francisco Partners. În urma tranzacției, compania va deservi peste opt mii de clienți activi la nivel global. Termenii financiari ai tranzacției nu au fost dezvăluiți.

Citiți detalii la Hotnews


GPeC dezvăluie criteriile de evaluare pentru Competiție

gpec-logoGala Premiilor e-Commerce a început să publice criteriile prin care vor fi evaluate magazinele online care aleg să se înscrie la GPeC 2017. Până acum, au fost dezvăluite standardele referitoare la: funcția de căutare internă din site (Search) – 10 criterii; homepage (diverse aspecte ale primei pagini a magazinului online) – 9 criterii; întregul website (diverse aspecte, de la design-ul general la calitatea imaginilor și ergonomia navigării în site) – 21 de criterii. Până la începerea jurizării magazinelor înscrise, vor fi publicate toate criteriile de evaluare din Competiția GPeC.

Citiți detalii pe blog-ul GPeC


 

Fan Courier lansează campania „O zi obișnuită”

Fan Courier o zi obisnuitaPrin această campanie, firma de curierat dorește să arate problemele și provocările cu care se confruntă compania și curierii zi de zi. Din descrierea campaniei: „Când livrarea întârzie, primul gând e să dai vina pe curier. Dar hai să îți arătăm cum este de cele mai multe ori ziua noastră. Miercuri, de exemplu, se aplică legea lui Murphy. Livrăm piane și frigidere doar la ultimul etaj, eventual când e liftul defect. Iar neprevăzutul ne pândește la tot pasul, gata să ne arunce în cale o nouă provocare. Ne-am dorit să le arătăm tuturor că drumul până la destinație nu e deloc simplu, când transporți peste 150.000 de expediții pe zi. Cu alte cuvinte, multe livrări, multe provocări. „O zi obișnuită” este o campanie inspirată din fapte reale, livrată cu o doză de umor de FAN Courier.”

Vizionați primul clip din serie