Cum verifici un site de turism, comerțul pe mobil, se lansează Youtube TV

logo-trustedCum verifici un site de turism

Recentul scandal privind excursiile pe care o firmă a luat banii de la clienți, dar pe care nu le-a mai organizat, a readus în prim-plan o întrebare care stătea la dospit de ceva timp: cum verific un site turistic online? Un consumator responsabil are la dispoziție cîteva instrumente online de verificare și trebuie să țină minte un set de informații de bază. Trusted îți oferă 7 sfaturi pentru a verifica un site și o firmă care activează în turism. Și tot de la Trusted.ro vine testul proprietarilor de magazine online, pe care deja l-au făcut vreo 250 de utilizatori de la redactarea articolului pe această temă.


 

mobile-shopping-canadaShopping-ul mobil în Canada se bazează pe experiențe

Nielsen.com a afectuat, în perioada august – septembrie 2016, o cercetare online, în rândul a 2.009 de canadieni de peste 18 ani, care au făcut cumpărături online în ultima lună folosindu-și dispozitivele mobile (smartphone sau tabletă). Studiul „The Nielsen Canadian Mobile Wallet” a descoperit că acestea sunt puternic ancorate în experiența de shopping online a canadienilor. Dar cumpărăturile de pe dispozitive mobile nu ating decât 1,4% în Canada în cazul bunurilor de consum cu mișcare rapidă (FMCG, bunuri de larg consum achiziționate cel mai des, cu o durată redusă de stocare). Consumatorii își folosesc telefonul mobil pentru a compara prețuri, a face liste de cumpărături, a citi review-uri despre produsul dorit, a căuta oferte, a oferi feedback vânzătorului.

Citiți detalii la Ecompedia


 

Google-mobile-test

Utilizatorii nu au răbdare mai mult de 3 secunde

Recent, Google au făcut teste cu un software care imită creierul și sistemul nervos uman, analizând rata de respingere și datele de conversii. Rețeaua neuronală, care a avut o precizie de predicție de 90%, a constatat că atunci când timpul de încărcare al paginii este cuprins între 1 secundă și 7 secunde, probabilitatea ca un vizitator să rămână pe site-ul mobil crește cu 113%. În mod similar, pe măsură ce numărul de elemente – text, titluri, imagini pe o pagină – crește de la 400 la 6.000, probabilitatea de conversie scade la 95%. În ciuda faptului că mai mult de jumătate din traficul web global provine de pe mobil, datele Google arată că ratele de conversie din mobile sunt mai mici decât din desktop. Pe scurt, viteza se traduce și se vede în venituri.

Citiți detalii la Startup Café


 


shopping-ue
Crește numărul cetățenilor UE care cumpără din alte țări

Din totalul de 66% dintre utilizatorii de Internet din țările Uniunii Europene care au cumpărat/comandat online bunuri/servicii pentru uz personal în 2016 (conform celor mai noi date ale oficiului european de statistica Eurostat), 32% au făcut cumpărături în alte state, în afara propriei țări (față de 25% în 2012). Cumpărăturile transfrontaliere sunt un indicator al funcționării optime a pieței unice de e-commerce și a modului în care consumatorii profită de prețurile mai mici din alte țări și de varietatea de produse care le este pusă la dispoziție. Majoritatea, adică 89%, au cumpărat din propria lor țară, cu 2% mai puțin față de 2012.

Citiți detalii la Ecompedia


 

youtubeS-a lansat Youtube TV

YouTube TV va oferi acces la posturi precum ABC, CBS ESPN, NBS şi FOX şi odată cu acestea la seriale populare precum Empire, The Voice, The Big Bang Theory sau Scandal şi competiţii sportive importante precum NBA sau MLB. Abonaţii vor avea la dispoziţie un serviciu DVR online cu spaţiu nelimitat care le va permite să înregistreze şi să vadă oricând orice emisiuni sau transmisiuni sportive. Abonaţii YouTube TV vor avea acces şi la conţinutul serviciului YouTube Red. Fiecare abonament va include 6 conturi, fiecare cu propriile preferinţe şi propriul serviciu DVR online cu spaţiu nelimitat.

Citiți detalii la Digi24