Training intensiv de 1 zi de Inițiere în E-Commerce 31 Martie

TrainYourBrain și GPeC vă invită la Trainingul Intensiv de E-Commerce de 1 zi organizat pe 31 martie 2017 în București. Evenimentul se desfășoară la Grand Hotel Continental, Calea Victoriei nr. 56, în data de 31 martie 2017, între orele 10:00 și 17.00. Trainingul își propune să condenseze într-o singură zi toate informațiile care să vă ajute să înțelegeți de ce aveți nevoie pentru a vă deschide un magazin online sau pentru a vinde mai mult. Trainingul va fi susținut de Andrei Radu (CEO & Founder GPeC și Co-Founder TRUSTED.ro) și Raluca Radu (Country Manager Answear.ro și Owner MTH Digital).

Pe parcursul trainingului intensiv de e-commerce, trainerii vor aborda cele mai importante și utile informații necesare pentru a ști de unde începem construirea unui magazin online, care este potențialul afacerii online și ce nișe se vor dezvolta în e-commerce. De asemenea, vom vorbi despre cum abordăm cumpărătorul în online și cum câștigăm încrederea și loialitatea acestuia, cum nu doar vindem bine, dar și creștem vânzările online.

Taxa de participare este de 450 lei + TVA și înscrierile se fac pe situl TrainYourBrain.ro pe pagina Trainingului Intensiv de E-Commerce 31 martie.

training intensiv ecommerce

Agenda evenimentului poate fi consultată mai jos:

10.00 – 10.30 Inregistrarea participantilor & welcome coffee

  • 10.30 – 13.00 Andrei Radu, CEO & Founder GPeC și Co-Fondator TRUSTED.ro
  • Privire de ansamblu asupra pieței de e-commerce din România: cifre și statistici, profilul cumpărătorului online, tendințe și categorii în creștere;
  • Usability în e-commerce – cum mă asigur că am un magazin online care vinde și este ușor de folosit de către potențialii mei clienți;
  • Mobile usability pentru e-commerce.

13.00 – 14.00 Dejun

14.00 – 17.00 Raluca Radu, Country Manager Answear.ro & Owner MTH Digital

  • Principalele canale de marketing online și tehnici de promovare pentru fiecare – SEO, PPC marketing (Google AdWords, Facebook Ads), social media, content marketing (text, video, Youtube), affiliate marketing;
  • Principalii indicatori de performanță (KPI) pentru un magazine online și pentru fiecare canal de promovare în parte;
  • Stabilirea planului de promovare pentru magazinul tău online.

Pentru aceia dintre voi care ne-au spus că nu își pot rupe în fiecare săptămână o după-amiază pentru a veni la Cursul de E-Commerce organizat de DallesGO și GPeC, trainingul intensiv de e-commerce este o excelentă oportunitate de a condensa informația într-o singură zi. Vă așteptăm să vorbim împreună e-commerce!