11 Noiembrie – eMAG a pregătit 1,5 milioane de oferte

Pe 11 noiembrie, eMAG anunță cel mai mare Black Friday pe care l-a organizat de când a adus evenimentul în România: 1,5 milioane de oferte alături de partenerii din Marketplace, la capătul unui efort de peste 10 luni și reduceri de peste 360 de milioane de lei.

Potrivit unui studiu Kantar pe baza caruia eMAG și-a conturat oferta de anul acesta, se estimează că bugetul pe care clientii îl planifică pentru cumpărăturile de anul acesta de Black Friday este cel mai mare de până acum, în medie 2.500 lei, cu 13% mai mult decât în 2021. Pentru ediția din acest an, eMAG estimează vânzări de 639 de milioane de lei, în creștere cu 30 de milioane de lei față de anul trecut.

Anul acesta, eMAG va livra din centrul logistic al viitorului (o investiție de peste 43 de milioane de euro în tehnologie) păstrând neschimbat prețul livrării, 9,99 de lei, în ciuda creșterii prețurilor la energie și carburant.

Clienții au la dispoziție soluții de plată flexibile și pot achita în patru rate prin contul eMAG/My Wallet la ​produsele pe care le achiziționează în ziua de Black Friday pentru un milion de clienți, dar și soluții de finanțare cu până la 40 de rate fără dobândă prin cardurile bancare.

Printre produsele anunțate de eMAG ca fiind în oferta de Black Friday se numară și două case cu patru camere situate în ansamblul Liziera de Lac, la 15 minute de stația de metrou Anghel Saligny la prețul de 146.895 de euro pentru cei care își cumpără prima casă, cu o reducere de 55.405 de euro.

Un top al produselor anuntate la ofertă gasiti aici.

Pentru a beneficia la maxim de Black Friday, Andi Moisescu, a pregătit pentru clienții eMAG un scurt Ghid de cumpărături ce poate fi urmărit aici: https://www.youtube.com/watch?v=m9g5tfVaGEQ&t=1s.

Recomandarile eMAG pentru un Black Friday cât mai reușit sunt:

  • Să completeze datele în contul de client eMAG;
  • Să instaleze aplicația și să activeze notificările;
  • Să adauge în lista de „favorite” produsele pe care le doresc;
  • Să salveze cardul în cont, pentru plată rapidă, în siguranță;
  • Să își activeze abonamentul Genius;
  • Să salveze easeybox-ul în contul de client;
  • Să se aboneze la newsletter.

Dacă vreți să aflați și mai multe despre Black Friday-ul pregătit de eMAG vă invităm să urmariți și cel mai recent episod ePlan, în care Andrei Radu a stat de vorbă cu Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMAG