Andrei Dumitrașcu, CEO Breslo: „Cumpărătorul de handmade nu caută un obiect, ci o poveste”
Deși piața handmade este încă foarte mică, trendurile sunt încurajatoare. Andrei Dumitrașcu, CEO Breslo, speră ca în 4 ani acest lucru să se vadă și în cifre. Gabriela Bejan, reportera noastră oficială, a discutat la #GPeCSummit Mai 2018 cu Andrei despre profilul cumpărătorului de handmade, cum se îmbină online-ul cu offline-ul în comunitatea handmade și despre planurile de expansiune cross-border pentru Breslo.
Te invităm să urmărești mai jos video-interviul și să afli pe larg de la Andrei Dumitrașcu ce înseamnă să preiei conducerea unui marketplace de nișă cu potențial.
Iată pe scurt principalele subiecte abordate:
- Handmade-ul reprezintă până în 1% din piața de e-commerce din România. Ultimii 3-4 ani se remarcă printr-o accelerare a ritmului de creștere și a interesului oamenilor pentru produsele handmade.
- Cumpărătorul de handmade nu caută să-și rezolve o nevoie pe fugă. El nu caută un obiect, ci produse altfel, unice, personalizate, cu o poveste în spate.
- Evenimentele offline sunt importante pentru conștientizarea fenomenului handmade din România. Contactul direct cu produsele și creatorii lor ajută la închegarea comunității online.
- Fondat în 2008, Breslo este primul marketplace dedicat produselor handmade din România. Cei 10 ani de existență vor fi marcați prin campanii și proiecte de consolidare a comunității.
“Nu este ușor în România să ai un brand de 10 ani”.
- Produsele handmade românești sunt căutate și în afara României, îndeosebi în țările nordice. În 2019-2020 Breslo vizează să se extindă internațional.
GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour
Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora
Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club,Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image,Zelist
Epic Comfort by: Mobexpert
Radioul Oficial: Kiss FM
Limousine Service: City Limo
Official car: Alfa Romeo
Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM
Mândri să fim susținuți de:
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin