Cătălin Crețu (Visa Europe): „Plata cu cardul la magazinele online din România a crescut cu 59% în anul 2015”
În noiembrie 2015, ne-am întâlnit la GPeC Summit ediția a X-a cu speakeri internaționali de renume și jucători importanți de pe piața de comerț electronic din România. Cătălin Crețu, subregional manager pe România, Croaţia şi Slovenia în cadrul Visa Europe, a fost și de data aceasta prezent la eveniment, unde a participat la un panel și a oferit un interviu special pentru comunitatea GPeC.
Vezi acum interviul video cu Cătălin Crețu sau salvează clipul pe Youtube (watch later)!
Cum a evoluat piața de ecommerce anul acesta
Cătălin Crețu precizează că trazacțiile realizate cu cardurile Visa au crescut în 2015 cu 20-25% față de anul 2014. Ce e interesant de menționat este că am înregistrat o creștere de 59% la plata cu cardul la magazinele online din România, în timp ce plata cu cardul la magazinele din străinătate a crescut doar cu 12%.
Cu toate acestea, ca și în anii trecuți două treimi din volumele tranzacționate cu cardul se întâmplă pe site-urile din străinătate.
Pentru ce se folosește online cardul în România
Prezentăm un mai jos un top oferit de Visa Europe:
1. Plata facturilor online este în continuare pe primul loc atunci când discutăm de plata cu cardul.
2. Categoria travel
3. Categoria telecom, toate serviciile care intră aici
Cum va arată anul 2016
Mai multe detalii despre piața de ecommerce din România găsești în interviul video de mai sus, realizat de Sabina Cornovac.
GPeC este cel mai important eveniment e-commerce din Romania powered byFAN Courier
Sustinut de: Allpacka, AVON, Commerce Sciences, ContentSpeed, DWF, DPD Romania, eMAG, Frisbo, Fulfill.ro, Garanti Bank, Infinity Trophy, Microsoft Romania, MiniPrix, New Black, NewsMAN, Orange Romania, paysafecard, Retargeting, SalesManago, SameDay Courier, SEO Power Suite, Visa Romania, Zitec
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Recommended Travel Partner: Paravion.ro
Official Radio: Kiss FM
Limousine Service: CityLimo
Cu sprijinul: 2Parale, 60 Minutes, Advanced Ideas, Agile Media, Alin Dobrin Photo Graphics, Caracteristic, EasyHost, Ecompedia, enRose, Euroweb, EventLink,Hubstore, Marketizator, Memorabilia, Saveur, Silkweb, TeaForte, Trusted,WebDigital, ZeList Monitor
Parteneri media: (AD)Hugger, Agora, Akcees, ANIS, ARIES, Business Days,Business Review, Business Woman, Business24, Cariere, ComunicateDeAfaceri,ComunicateDePresa.ro, Femei in Afaceri, FNTM, Hotnews, HRBExpert,JurnalulDeAfaceri, IQads, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro,PRBox, PRwave, RBE, Romania Pozitiva, SEM Days, ShopMania, Smark,SMSLink, SoftBinator, SoftLead, Startups.ro, TechCafe, The Paypers, Ziare.com,ZIUA de Constanta
Bloggeri oficiali GPeC 2015: Adrian Orbai / Alin Vlad /Andra Zaharia / Auras Mihai Geambasu / Blogatu.ro / Carmen Albisteanu / Chinezu / Corina Maria Scheianu /Cristian Iosub / Cristina Chipurici / Elena Ciric / Fulvia Meirosu / George Hari Popescu / iYli / Lavinia Biberi / Madalin Blidaru / Olivian Breda / Sabina Cornovac
GPeC 2015 – De 10 ani scriem impreuna istoria e-commerce-ului romanesc
VEZI ȘI ALTE INTERVIURI REALIZATE LA GPeC SUMMIT – NOIEMBRIE 2015:
- Dan Vidrascu (Elefant.ro): de Black Friday Elefant.ro a inregistrat o crestere de 140% fata de 2014
- Brian Massey (Conversion Sciences): conduce Google magazinele online in directia gresita?
- Larry Kim (WordStream): Google inca este regele, dar cresterea mobile favorizeaza Facebook