Dan Vidrascu (Elefant.ro): de Black Friday Elefant.ro a inregistrat o crestere de 140% fata de 2014
GPeC Summit Noiembrie 2015 s-a bucurat atat de prezenta unor speakeri grei din marketingul online international (toti pentru prima oara in Romania), precum si de prezenta celor mai mari jucatori de pe piata de comert electronic din Romania. Printre acestia, s-a numarat Dan Vidrascu, Co-Fondator Elefant.ro, care a prezentat rezultatele magazinului online dupa Black Friday si la final de 2015.
Dupa panelul cu marii jucatori din e-commerce, Dan Vidrascu a stat de vorba cu Sabina Cornovac despre felul in care Elefant.ro a incheiat 2015 si asteptarile acestuia de la 2016. Conform declaratiilor lui Dan Vidrascu, 2015 a fost un an bun pentru business-ul Elefant.ro, magazinul online inregistrand o crestere a veniturilor de 140% in 2015 fata de 2014 cu ocazia Black Friday. Conform spuselor lui Vidrascu, traficul de Black Friday 2015 a fost de 10 ori mai mare decat intr-o zi obisnuita. Categoriile care au inregistrat cele mai mari cresteri au fost cartile, accesoriile (in special, ceasuri), precum si parfumurile si cosmeticele. Pentru 2016, Elefant.ro se asteapta la cresteri in acelasi trend. Asta cu atat mai mult cu cat, Romania este inca in urma celorlalte piete de e-commerce din Europa, ceea ce ne sugereaza ca exista foarte mult loc de crestere.
Gasiti mai jos interviul Sabinei Cornovac cu Dan Vidrascu:
__________________
GPeC este cel mai important eveniment e-commerce din Romania si cea mai mare comunitate nationala de magazine online.
GPeC 2015 a fost un eveniment powered by FAN Courier
Sustinut de: Allpacka, AVON, Commerce Sciences, ContentSpeed, DWF, DPD Romania, eMAG, Frisbo, Fulfill.ro, Garanti Bank, Infinity Trophy, Microsoft Romania, MiniPrix, New Black, NewsMAN, Orange Romania, paysafecard, Retargeting, SalesManago, SameDay Courier, SEO Power Suite, Visa Romania, Zitec
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Recommended Travel Partner: Paravion.ro
Official Radio: Kiss FM
Limousine Service: CityLimo
Cu sprijinul: 2Parale, 60 Minutes, Advanced Ideas, Agile Media, Alin Dobrin Photo Graphics, Caracteristic, EasyHost, Ecompedia, enRose, Euroweb, EventLink, Hubstore, Marketizator, Memorabilia, Saveur, Silkweb, TeaForte, Trusted, WebDigital, ZeList Monitor
Parteneri Media: (AD)Hugger, Agora, Akcees, ANIS, ARIES, Business Days, Business Review, Business Woman, Business24, Cariere, ComunicateDeAfaceri, ComunicateDePresa.ro, Femei in Afaceri, FNTM, Hotnews, HRBExpert, JurnalulDeAfaceri, IQads, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, PRBox, PRwave, RBE, Romania Pozitiva, SEM Days, ShopMania, Smark, SMSLink, SoftBinator, SoftLead, Startups.ro, TechCafe, The Paypers, Ziare.com, ZIUA de Constanta
Bloggeri Oficiali GPeC 2015: Adrian Orbai / Alin Vlad /Andra Zaharia / Auras Mihai Geambasu / Blogatu.ro / Carmen Albisteanu / Chinezu / Corina Maria Scheianu / Cristian Iosub / Cristina Chipurici / Elena Ciric / Fulvia Meirosu / George Hari Popescu / iYli / Lavinia Biberi / Madalin Blidaru / Olivian Breda / Sabina Cornovac
GPeC 2015 – De 10 ani scriem impreuna istoria comertului electronic romanesc
Interesant articol, romanii prefera sa astepte pana de Black Friday pentru ca banii sunt numarati si pot prinde oferte foarte bune.