Dan Vidrascu (Elefant.ro): de Black Friday Elefant.ro a inregistrat o crestere de 140% fata de 2014

Dan Vidrascu Elefant GPeCGPeC Summit Noiembrie 2015 s-a bucurat atat de prezenta unor speakeri grei din marketingul online international (toti pentru prima oara in Romania), precum si de prezenta celor mai mari jucatori de pe piata de comert electronic din Romania. Printre acestia, s-a numarat Dan Vidrascu, Co-Fondator Elefant.ro, care a prezentat rezultatele magazinului online dupa Black Friday si la final de 2015.

Dupa panelul cu marii jucatori din e-commerce, Dan Vidrascu a stat de vorba cu Sabina Cornovac despre felul in care Elefant.ro a incheiat 2015 si asteptarile acestuia de la 2016. Conform declaratiilor lui Dan Vidrascu, 2015 a fost un an bun pentru business-ul Elefant.ro, magazinul online inregistrand o crestere a veniturilor de 140% in 2015 fata de 2014 cu ocazia Black Friday. Conform spuselor lui Vidrascu, traficul de Black Friday 2015 a fost de 10 ori mai mare decat intr-o zi obisnuita. Categoriile care au inregistrat cele mai mari cresteri au fost cartile, accesoriile (in special, ceasuri), precum si parfumurile si cosmeticele. Pentru 2016, Elefant.ro se asteapta la cresteri in acelasi trend. Asta cu atat mai mult cu cat, Romania este inca in urma celorlalte piete de e-commerce din Europa, ceea ce ne sugereaza ca exista foarte mult loc de crestere.

Gasiti mai jos interviul Sabinei Cornovac cu Dan Vidrascu:

__________________

GPeC este cel mai important eveniment e-commerce din Romania si cea mai mare comunitate nationala de magazine online. 

GPeC 2015 a fost un eveniment powered by FAN Courier

Sustinut de: Allpacka, AVON, Commerce Sciences, ContentSpeed, DWFDPD Romania, eMAG, FrisboFulfill.roGaranti Bank, Infinity Trophy, Microsoft Romania, MiniPrixNew Black, NewsMAN, Orange RomaniapaysafecardRetargetingSalesManagoSameDay Courier,  SEO Power SuiteVisa Romania, Zitec

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Recommended Travel Partner: Paravion.ro

Official Radio: Kiss FM

Limousine Service: CityLimo

Cu sprijinul: 2Parale, 60 MinutesAdvanced Ideas, Agile Media, Alin Dobrin Photo Graphics, CaracteristicEasyHost, Ecompedia, enRose, EurowebEventLink, HubstoreMarketizator, MemorabiliaSaveur, Silkweb, TeaForte, Trusted, WebDigital, ZeList Monitor

Parteneri Media: (AD)Hugger, Agora, Akcees, ANIS, ARIES, Business Days, Business Review, Business Woman, Business24, Cariere, ComunicateDeAfaceri, ComunicateDePresa.ro, Femei in Afaceri, FNTM, Hotnews, HRBExpert, JurnalulDeAfaceri, IQads, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, PRBoxPRwave, RBERomania Pozitiva, SEM DaysShopMania, Smark, SMSLinkSoftBinator, SoftLead, Startups.ro, TechCafe, The PaypersZiare.com, ZIUA de Constanta

Bloggeri Oficiali GPeC 2015: Adrian Orbai / Alin Vlad /Andra ZahariaAuras Mihai GeambasuBlogatu.roCarmen AlbisteanuChinezuCorina Maria Scheianu / Cristian Iosub / Cristina ChipuriciElena CiricFulvia MeirosuGeorge Hari PopescuiYli / Lavinia Biberi / Madalin Blidaru / Olivian BredaSabina Cornovac

GPeC 2015 – De 10 ani scriem impreuna istoria comertului electronic romanesc