Concurs ClaroBI – eCommerce Sales Analytics gratuit timp de 1 an

Piața de e-commerce din România a înregistrat, pe fondul pandemiei, creșteri spectaculoase și va continua să crească și în perioada următoare. Însă schimbarea bruscă a paradigmei de business online a făcut ca mediul online să devină și mai competitiv, deci este vital să știți cine e publicul țintă, cum să analizați comportamentul clienților, ce decizii să luați ca să puteți vinde mai mult și cum să vă administrați eficient magazinul online.

Aici vin în ajutor tool-urile de analytics pe care le folosim cu toții, de la clasicul Google Analytics până la tool-urile mai nișate sau custom made, fiecare cu avantajele sale în funcție de obiectivele pe care fiecare business online și le setează. Un astfel de tool este ClaroBI, pe care vrem să vi-l facem cunoscut în speranța că vă poate fi de ajutor.

Ce este ClaroBI și cum poate ajuta un magazin online

ClaroBI este un tool de Business Intelligence pentru e-commerce, potrivit pentru magazinele online de orice mărime. Este segmentat astfel încât procesele cheie de pe website-ul vostru să fie ușor de monitorizat. Ca orice tool de analytics, ClaroBI oferă diverse opțiuni de monitorizare în funcție de obiective și KPI. 

Deseori am discutat în cadrul cursurilor și trainingurilor GPeC despre buyer persona, retenția clienților și gestionarea stocurilor de produse și am aflat de la mulți antreprenori că uneori este dificil de luat decizii în aceste direcții pentru că fie nu există date complete, fie volumul de date este mult prea mare pentru a fi monitorizat și analizat constant. 

În acest sens, iată 3 direcții principale pe care este structurat ClaroBI și cum vă poate veni în ajutor: 

Segmentarea clienților

  • Analizează automat activitatea fiecărui client/potențial client care intră pe site și oferă acces la toate detaliile necesare în timp real.
  • Ajută să aflați care sunt clienții cei mai performanți, ce caracteristici au și cum ajung la voi pe site.
  • Prezintă clienții pe care riscați să-i pierdeți. Aceștia sunt clienții care poate aveau nevoie de o notificare în plus, un discount în plus sau o mai bună targetare în campaniile de marketing. 

Informații cu privire la produse

  •  Care produse ce se vând cel mai bine și cel mai prost.
  •  Produsele cu o rată mare de retur.
  •  Produsele care s-au vândut doar în perioade specifice de timp.

Optimizarea stocurilor din magazin

  • Arată care sunt produsele cu stocuri în regulă, cu stocuri epuizate sau aproape să fie epuizate (vă ajută să nu pierdeți bani pe stocuri de produse care nu se vând).
  • Opțiunea de trend detection vă poate spune data la care e probabil să rămâneți fără stocuri cu ajutorul algoritmilor matematici, astfel încât să puteți acționa și preventiv, nu doar reactiv.

Dacă folosiți una dintre aceste platforme, e bine să știți că ClaroBI poate fi integrat cu Magento (1 și 2), PrestaShop, WooCommerce, Google Analytics, Google Ads, Shopware 6 și există și soluții custom.

Concurs: Poți primi acces la tool-ul ClaroBI timp de 1 an

Pentru cei care consideră că acest tool le poate fi util sau vor să testeze ceva nou pentru magazinul lor online, echipa ClaroBI v-a pregătit un concurs la care puteți câștiga acces la tool-ul de analytics timp de până la 1 an! 

Iată pașii pentru înscriere:

  1. Intrați pe pagina de concurs
  2. Selectați una din opțiunile pentru care considerați că tool-ul ClaroBI v-ar fi cel mai folositor.
  3. Completați formularul din pagina de concurs.

Premii:

Premiul 1 – acces la tool ClaroBi pentru 1 an (product value – 800 eur) 

Premiul 2 – acces la tool ClaroBi pentru 9 luni (product value – 600 eur) 

Premiul 3 – acces la tool ClaroBi pentru 6 luni (product value – 400 eur)

Concursul se încheie luni, 28 septembrie, iar extragerea se va face prin random.org pe baza ID-ului unic generat la momentul înscrierii. Câștigătorii vor fi anunțați după data de 29 Septembrie, prin Newsletter-ul GPeC la care vă puteți abona folosind formularul de aici

Mult succes și spor la conversii! :)