Cum arată anul 2016 pentru 2Performant: 780.000 de vânzări online, peste 500 de magazine în rețea, 39,4 milioane de euro

logo-2Performant2Performant.com a generat peste 780.000 de vânzări în 2016 pentru cele peste 500 de magazine online din reţea, în valoare de 39,4 milioane de euro (inclusiv TVA). Numărul total de conversii generate (vânzări şi leaduri) a depăşit 840.000, în creştere cu peste 50% faţă de 2015.

dorin-boerescu-2parale-gpec-interviu-foto“Creșterea se datorează investițiilor de peste 300.000 de euro pe care le-am făcut în ultimii 2 ani atât în dezvoltarea tehnologiei proprii cât şi în serviciile oferite clienţilor. Acestea ne-au ajutat să profităm de creşterea generală a pieţei şi au dus la îmbunătăţirea calităţii portofoliului de clienţi şi afiliaţi. Mă bucur că efortul depus în ultimii ani de echipa noastră se vede în creşterea rezultatelor obţinute de partenerii 2Performant şi ne aşteptăm ca această tendinţă să continue în următorii ani.” a declarat Dorin Boerescu – CEO-ul companiei.

grafic-turnover-2Performant-cifra-de-afaceri-pe-ani-2010-2016-FOTO
Cifra de afaceri 2Performant Network – RON, fără TVA

Printre cei peste 500 de clienţi 2Performant şi Edge se număra lideri locali cum ar fi Elefant, Vola, evoMAG, Noriel, Miniprix, Libris, Carturești sau dEpurtat dar şi jucători regionali sau globali precum Orange, Avon, Provident, Zoot, Answear, Vodafone şi Telekom.

  • Mai multe detalii găsiți în comunicatul de presă: PDF sau DOCX.