Cum iti poti creste vanzarile online fara bugete mari – 3 abordari diferite in a 3-a zi a Scolii de Vara GPeC 2014

scoala-de-vara-ecommerce-ziua3Cea de-a treia zi a Scolii de Vara GPeC 2014 va fi primordial focusata pe eficienta. Vom incepe dimineata cu un workshop sustinut de Iulian Padurariu (The Marks) despre modalitati de crestere a numarului de clienti si a vanzarilor fara bugete de marketing. Vom continua cu workshop-ul lui Ciprian Soleriu (BrainArt) despre solutii de a face mai multi clienti sa apese pe butonul „Cumpara” si vom incheia ziua cu un workshop despre SEO cu Adrian Ichim (Advanced Ideas). 3 abordari diferite si 3 solutii care nu implica bugete mari de marketing pentru a creste numarul de clienti si numarul de conversii.

Low budgets? Think Habits.

Iulian-Padurariu-copy-2-300x204Iulian Padurariu este unul dintre cei mai reputati consultanti de strategie de business din Romania, cu o experienta de marketing strategic de peste 15 ani si cam tot atatea premii EFFIE castigate cu proiectele gestionate. Si-a inceput viata de antreprenor in 2005 odata cu deschiderea la Bucuresti a biroului de consultanta in poziționare al retelei lui Jack Trout. Din 2008 activeaza la Viena, insa pastreaza o legatura stransa cu Romania, atat pentru clientii agenției Marks unde activează ca si consultant de marketing asociat, cat si pentru a sustine diferite discursuri sau workshopuri in cadrul unor proiecte educaționale. Cu un General MBA la Webster si un Professional MBA la Wirtschaftsuniversität Viena specializat in Antreprenoriat si Inovație, Iulian Padurariu este un important susținator al spiritului antreprenorial, aducand frecvent in atentia publicului concepte si metode inovative de business design, tehnici de motivare & engagement, sau predictive modeling.

De ce nu cumpara clientii. Solutii si idei ca sa-i faci sa apese pe butonul de plata. Ciprian-Soleriu

Ciprian Soleriu a facut pasul decisiv spre antreprenoriatul online dupa o cariera  de 10 ani in mediul bancar, unde a fost director regional de vanzari peste jumatate de tara si a coordonat o echipa de 35 de persoane.  Pasionat de online si autodidact perseverent, se foloseste de experienta lui de vanzari si management pentru a ajuta alti antreprenori sa vanda mai mult online. In prezent detine o agentie de marketing digital, focusata pe cresterea vanzarilor online, Brain Art ( www.brainart.ro) unde lucreaza cu clienti precum: Banca Transilvania, Remax Romania, Teraplast, Star Lubricants, Plastsistem , La Casa, Mircea Chira. Prin proiectul ConversionAcademy.eu, lansat in aprilie 2014, Ciprian Soleriu le ofera gratuit antreprenorilor care vor sa isi dezvolte afacerile online informatii de psihologie si marketing care sa ii ajute sa vanda mai mult si sa convinga mai usor vizitatorii siteului sa se converteasca in clienti.

E-Commerce SEO  Adrian-Ichim-Advanced-Ideas

Adrian Ichim este fondatorul agentiei digitale Advanced Ideas si se ocupa in prezent de dezvoltarea de strategii si concepte creative pentru clientii din portofoliul agentiei din pozitia de Creative Strategy Director si Partener Advanced Ideas. Adrian si-a inceput cariera in publicitatea digitala ca si antreprenor, pornind in anul 2003 primul sau start-up. Cel mai nou start-up in care este implicat este lansare agentiei digitale Advanced Ideas in Londra. In cei 10 de cariera a coordonat echipe de proiect de peste 30 de oameni si a participat activ la crearea si lansarea a peste 200 de proiecte digitale in intreg spectrul comunicarii digitale, web, mobile, social sau search. Multe dintre aceste proiecte au fost create si dezvoltate in colaborare cu echipe de creatie din agentii de publicitate precum Ogilvy & Mather sau Draftfcb. Adrian a fost implicat impreuna cu diverse echipe in procesele de creatie, strategie, dezvoltare sau optimizare pentru unele din cele mai mari proiecte digitale din Romania dezvoltate de grupuri precum: Allegro, Ejobs, Gsk, JTI, Raiffeisen, Nestle, Netrisk sau Petrom. Anul 2013 vine cu noi provocari, Adrian se alatura echipei de traineri Ascendis ca si trainer autorizat CNCFPA, specialist in marketing digital. Odata cu parteneriatul intre Ascendis si Advanced Ideas, Adrian si-a asumat rolul de pionier in educarea, promovarea si dezvoltarea competentelor de marketing digital in companiile din Romania.

10403220_935600846465873_6220504230931768610_n

GPeC 2014 este un eveniment sustinut de: Cargus; Carrefour Online; DPD; FAN Courier; Garanti Bank; MasterCard; Microsoft; Orange; SameDay; UIS; ZITEC

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Recommended Travel Partner: Paravion.ro

Cu sprijinul: 2Parale, Advanced Ideas, Agile Media, Alin Dobrin Photo, CasaDeTraduceri, ECOMpedia, EuroWeb, Extended, flexiLIVE, Hostway, Marketizator, New Black, TRUSTED.ro, Vibetrace, WebDigital, White Image, ZeList

Parteneri media: 220.ro, (Ad)Hugger, Akcees, ANIS, AvocatNet, Bursa, Business Review, Blogal Initiative, Business24, Business Woman, Cariere, Comunicate De Presa, eJobs, Femei in Afaceri, Fulvia Meirosu, Hotnews, IQAds, Kiss FM, Laptop News, Lumea SEO PPC, Modern Buyer, RomaniaPozitiva.ro, Shopmania, Softbinator, SoftLead, Startups.ro, Tech Cafe, Ziare.com

Bloguri partenere: Alex Mihaileanu, Alin Vlad, Ana Matei, Anca Duma, Andreea Stan, Auras Mihai Geambasu, Blogatu.ro, Carmen Albisteanu, Chinezu, Claudia Tocila, Corina Maria Scheianu, Cristi Dorombach, Dorin Apavaloae, Elena Ciric, George Hari Popescu, Ioana Budeanu, iYli, Lavinia Biberi, Madalin Blidaru, Miruna Siminel, Oana Grecea, Olivian Breda, Raluca Popa, Razvan Acsente, Sabina Cornovac, Sandra Clipea, Sorin Rusi.