ePlan – Despre Black Friday în 2021 la eMAG

Aflăm care sunt provocările de Black Friday 2021 și cum se pregătește echipa eMAG de eveniment. Andrei Radu l-a avut invitat la emisiunea ePlan by Știrile ProTV pe Tudor Manea, CEO eMAG.

Tudor Manea s-a alăturat echipei eMAG când avea 21 de ani și era angajatul cu numărul 23, dintr-o echipă care azi numără peste 6000 de oameni. Chiar dacă făcea parte dintr-o echipa IT, seara, în drum spre casă, livra coletele clienților. El a pus bazele departamentului de tehnologie, a contribuit la extinderea internațională eMAG, a fost director eMAG și acum este CEO eMAG.

Încă de la începutul discuției Tudor spune că echipa eMAG își dorește ca Black Friday ”să fie un spectacol pentru consumatori”, iar o parte din acest spectacol este, în primul rând, faptul că nu este anunțată ora la care încep reducerile pe platformă. Anul acesta, clienții eMAG Genius vor primi push notifications prin intermediul aplicației la ora la care ia startul Black Friday.

Tudor demontează și miturile despre prețurile umflate de Black Friday:

”Este un fake news. Înainte să începi cu pregătirile de Black Friday, aș spune că mediul online sau e-commerce este un mediu foarte transparent. Oamenii pot să adauge produsele favorite de acum, pot să vadă cât au costat înainte și vor vedea și prețul de Black Friday. E foarte transparent, știi când iți ajunge totul, se desfășoară în mediu transparent și e clar pentru clienți care e prețul din ziua de Black Friday.”

De asemenea, Tudor spune că experiența cu eMAG a fost bună și în pandemie, iar clienții se arată mulțumiți și comerțul online este în continuă creștere. El a mai spus că anul acesta vor fi la promoție patru milioane și jumătate de produse, iar estimarea de livrare a tuturor produselor este de 9-10 zile, până pe 26 noiembrie.

Urmăriți întreaga emisiune pe site-ul StirileProTV.ro!