FAN Courier anunță lansarea platformei FAN Retur care poate reduce cu până la 90% timpul alocat returnării produselor

Potrivit companiei, platforma FAN Retur, lansată recent de FAN Courier, a fost creată cu scopul de a veni în întâmpinarea nevoii clienților de a-și eficientiza timpul de retur al produselor.

FAN Retur este o soluție de care pot beneficia atât clienții finali, cât și retailerii care se pot înscrie gratuit indiferent de compania de curierat cu care lucrează pentru expedițiile tur.

где срочно оформить онлайн займ на карту

Câteva din funcționalitățile platformei FAN Retur, conform oficialilor companiei:

  • Procesarea unei comenzi de retur și generarea AWB-ului se fac prin completarea unui singur formular online. Clienții care doresc să plaseze o comandă trebuie să aleagă magazinul către care doresc să returneze produsele și să completeze formularul de retur. Retururile se pot face atât către magazine înrolate, cât și către cele care nu se regăsesc pe platformă, caz în care expeditorul trebuie să acceseze butonul ”ALTE MAGAZINE” și să completeze apoi formularul.
  • Clienții pot returna produsele indiferent de modalitatea prin care le-au achiziționat – online sau din magazin, către orice retailer, înrolat sau neînrolat în platformă.
  • În platformă se pot înscrie gratuit retailerii care doresc sa beneficieze de acest serviciu pentru clienții lor.
  • Magazinele vor avea trasabilitate mai mare pentru coletele returnate, pentru că pot solicita clienților în câmpurile obligatorii să menționeze și un număr de comandă, pot urmări și gestiona separat retururile efectuate prin intermediul platformei, pot genera rapoarte și pot beneficia de tarife preferențiale pentru retururi.
  • Produsele returnate pot fi ridicate de la o adresa indicată de către client sau pot fi aduse la unul dintre sediile FAN Courier, întregul proces fiind preluat ulterior de companie. În viitor, retururile vor putea fi făcute și prin intermediul lockerelor FANbox si al magazinelor partenere Collect Point
  • Platforma poate fi folosită și fără crearea unui cont, iar timpul cu lansarea si procesarea unei comenzi de retur se reduce cu cel puțin 50%. Pentru clienții care dețin, însă, un cont de selfAWB, timpul de emitere a comenzii se scurtează cu până la 90%.
  • Pe platformă există, de asemenea, și informații privind ambalarea corectă a coletelor, iar cei care optează pentru predare la un sediu FAN Courier pot achiziționa și ambalajele necesare.
  • Rambursarea banilor pentru produsele returnate NU se va face prin intermediul FAN Courier, ci depinde de condițiile de retur aplicate de fiecare retailer în parte.