Frisbo și SmartBill – parteneriat pentru integrarea serviciilor automatizate de facturare, gestiune și e-fulfillment pentru e-commerce

În data de 11 Martie 2021, Frisbo și SmartBill au început colaborarea pentru a simplifica modul în care magazinele online își extind vânzările în Europa și pentru a-și gestiona cu mai multă ușurință operațiunile. Este pentru prima dată când SmartBill va fi integrat cu o soluție de e-fulfillment, iar pentru Frisbo este prima integrare cu un software financiar-contabil tip ERP (Enterprise Resource Planning).

Frisbo este platforma românească de smart e-fulfillment cu cea mai mare prezență în Europa, care preia depozitarea, ambalarea și livrarea comenzilor online, iar SmartBill este cel mai folosit software de facturare și gestiune din România. Colaborarea dintre cele două companii rezultă în servicii integrate ușor de accesat pentru magazinele online care deservesc clienți din afara țării.

“Fulfillment automatizat înseamnă că putem să oferim un serviciu plug and play care este ușor de integrat cu principalele platforme de ecommerce și serviciile conexe acestora și care face posibilă extinderea facilă a magazinelor online în piețe multiple și pe diverse canale de vânzare.

Am început anul 2021 cu integrarea SmartBill deoarece serviciul lor se aliniază perfect cu viziunea noastră, făcând parte dintr-o categorie nouă de integrări programate în decursul acestui an, prin intermediul cărora vrem să ușurăm și mai mult activitatea clienților noștri – un ERP performant care rezolvă problema emiterii, livrării și încasării de facturi online și a gestiunii stocurilor”, spune Bogdan Colceriu, CEO Frisbo.

Până la sfârșitul anului 2021, Frisbo își propune să își extindă prezența în 12 piețe și să ofere next day delivery în 15 țări, acoperind astfel România, Ungaria, Polonia, Germania, Cehia, Austria, Slovacia, Belgia, Italia, Spania, Franța, Olanda, Portugalia, Moldova, Bulgaria.

SmartBill se adresează companiilor care caută soluții pentru emiterea, livrarea și încasarea de facturi online, avize, proforme, chitanțe, precum și gestiunea stocurilor, a notelor de intrare-recepție (NIR), fișe, bonuri și rapoarte online.

“Integrarea cu un partener care oferă servicii de fulfillment, de nivelul Frisbo, este unul dintre pașii importanți din misiunea SmartBill de a deveni o rețea și nu doar o platformă de sine stătătoare, o rețea care va automatiza numeroase procese ajutând direct la creșterea unei afaceri. Magazinele online care folosesc SmartBill au astfel rezolvată problema până la punctul vânzării, așa că am vrut să le oferim plus valoare printr-o soluție de încredere care să ducă mai departe procesul, prin onorarea cât mai ușoară a comenzilor.

Parteneriatul cu Frisbo ne dă încrederea că putem să le oferim clienților noștri nu doar o soluție automatizată de fulfillment, ci și oportunitatea de extindere a vânzărilor, ei putând acum accesa piețe noi printr-un cost scalabil, fără nevoia prealabilă de cunoștințe logistice zonale”, a completat Mircea Căpățînă, cofondator SmartBill.

Primul beneficiar al acestei colaborări va fi reprezentantul oficial Xiaomi România.

“Noi, ca Magazin Oficial Xiaomi – mi-home.ro oferim produse care îmbunătățesc viața, fie că vorbim despre telefoane ultra performante sau dispozitive inteligente pentru casă, acestea trebuie s ajungă la clienții noștri într-un timp cât mai scurt de la plasarea comenzii. (…) Am optat pentru soluția oferită de Frisbo și Smart Bill, aceasta ridicându-se la nivelul exigențelor noastre. Soluția oferă un flux optim, atât din punct de vedere al operațiunilor cât și al emiterii documentelor. Acest parteneriat va oferi satisfacție clienților noștri și ne va ușura procesele interne, oferind trasabilitate asupra produselor, comenzilor și documentelor”, declară Tymoteusz Wisniowski – Administrator Mi-home.ro