Ai un magazin online, dar ai AMP pe el?
Google a făcut câteva schimbări semnificative la Search Engine Results Pages (SERPs) prin lansarea paginilor de tip Accelerated Mobile Pages (AMP) pentru e-commerce. Orice lucru care poate crește rata de conversie va fi unul bun pentru magazinele online și îmbunătățirile în viteza de încărcare a paginilor pe care le aduc AMP ajută în mod sigur în acest sens. De acum încolo, Google va afișa paginile de tip AMP mai curând în paginile de rezultate decât în carusel.
Implicațiile pentru e-commerce
Google spune că AMP sunt o schimbare firească pentru e-commerce deoarece ele fac paginile să se încarce mai repede și paginile rapide ajută la conversii. AMP ar putea fi un avantaj pentru cei care le adoptă încă de acum, iar în viitor este posibil ca ele să devină un standard pentru site-urile de e-commerce.
Acest lucru ar putea fi considerat o oportunitate semnificativă pentru a oferi o experiență mobilă mai interesantă și pentru a crește ratele de conversie.
Google AMP nu este încă un criteriu pentru ranking și mai aveți timp până la sfârșitul anului să le implementați.
Implementarea AMP-urilor nu este un proces chiar simplu, dar această inițiativă open-source vine la pachet cu o listă lungă de bune practici, pentru a-i ajuta pe developperi. De exemplu, iată câteva sfaturi de la Search Engine Watch, pentru aceia dintre voi care rulează magazinul online pe WordPress.