GPeC iti recomanda ICEEfest: „eMag: de la zero la un miliard de euro” si workshop-uri intensive de marketing online

GPeC recomanda intotdeauna comunitatii e-commerce evenimente si resurse relevante in domeniu. In acest an, ICEEfest, festival dedicat Internetului in zona Europei Centrale si de Est, aduce o prezentare mai putin obisnuita a eMag, discutii aprofundate despre vanzari online folosind Google si Facebook, dar si workshopuri intensive si speakeri relevanti. Mai mult decat atat, in acest an membrii comunitatii GPeC pot profita de oferta speciala pentru biletele ICEEfest. Cei interesati de oferta speciala ICEEfest ne pot contact pe adresa contact@gpec.ro si le vom furniza detaliile. Oferta speciala pentru membrii comunitatii GPeC este: 

– 200 EURO (in loc de 250 EURO) pentru 2 bilete eCommerce Pass (access for KNOW HOW Stage only, June 12, all day: “The Performance Marketing Experts” + Facebook + Google Masterclasses)

– 10% discount suplimentar fata de cea mai buna oferta de pe site pentru bilet la intreg festivalul (adica platiti 200 de euro/bilet in loc de 250 euro). 

Ofertele sunt valabile doar pana vineri, 29 mai, ora 19:00.

featured-speakers

In acest an, ICEEfest lanseaza noul concept „I CEE the stars” – sesiune care isi propune sa recomande povestea de succes a unui proiect care a pornit din CEE si a reusit la nivel regional sau global. In 2015, momentul este dedicat gigantului in e-commerce, eMag. ICEEfest celebrează, incepand din acest an, ideea de bază a festivalului: cum jucătorii din piețele emergente pot face diferența în afaceri la nivel regional și global? Anul acesta, povestea de succes se concentrează asupra eMag și a lui Iulian Stanciu, antreprenorul care a jucat un rol major în povestea companiei”, se arata pe site-ul festivalului. Iulian Stanciu va sustine o prezentare neconventionala a business-ului, urmata de o sesiune de intrebari si raspunsuri. Omul de afaceri e cunoscut ca antreprenor de success si in alte domenii, cel mai recent exemplu de proiect initiat de el fiind “Beraria H” (care s-a propulsat direct pe locul 1 topul horeca, in Bucuresti, la doar un an de la lansare).

In plus, reprezentanții companiilor care fac vânzări online pot afla, de la specialiști intenationali recunoscuti în domeniu cum să creasca vanzarile folosind online-ul. Ivan Imhoff (“House of Kaizen”) și Lukasz Zelezny (“uSwitch”) – doi dintre cei mai apreciati speakeri din Europa in domeniul e-commerce – vor participa la un workshop amplu, ”The performance marketing experts”, care va avea loc în cea de-a doua zi a festivalului, in 12 iunieLukasz Zelezny îi va învăța pe cei prezenți cum să facă SEO și social media ”like a boss”, în timp ce Ivan Imhoff le va spune celor prezenți că, atunci când vine vorba de optimizarea ratei de conversie a unei campanii, ”Totul este psihologic” – o analiza profunda a mecanismelor care influenteaza amatorii de cumparaturi online.

In plus, Facebook și Google vor susține, prin reprezentantii lor la festival, două workshopuri intensive. Expertii Facebook vor vorbi despre ”Performance Marketing in a Multi-Device World” (“Marketing de performanță într-o lume cu multiple dispozitive”), la care vor participa Mert Canli, Regional Product Marketing Manager Facebook, Rustam Ziganshin, Agency Partner CEE Facebook și Robert Bednarski, Head of CEE la Facebook. Tot în a doua zi a festivalului, Google va susține workshopul ”Video and mobile: the two winning strategies in online performance” (“Video și mobil, cele două strategii câștigătoare pentru performanța în online”), la care vor participa Julia Karr, Branding Expert Google US, și Oana Dumitrescu, Analytical Lead, Google România.

ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – e organizat de ThinkDigital, in parteneriat cu Orange. Bilete si agenda completa se gasesc pe site-ul oficial, www.ICEEfest.com.