ePlan – Antreprenoriat: Plan de investiții, produse si parteneriatul cu eMAG Marketplace

Dacă până acum a avut invitați profesioniști din sfera eCommerce și Digital Marketing, de data aceasta Andrei Radu, prezentatorul emisiunii ePlan by ȘtirileProTV, a schimbat abordarea și a pus în lumina reflectoarelor antreprenorul. Aflați de la Mihai Ionut Dicu (CEO PufRelax) povestea din spatele magazinului online și experiența extinderii business-ului prin intermediul platformei eMAG Marketplace pe plan local și internațional.

Business-ul a pornit în 2011 când Mihai Dicu a primit cadou un bean bag. La acel moment el avea deja un business online pe zona de Fashion și își dorea să își extindă portofoliul de afaceri. A decis atunci să facă echipă cu un membru al familiei interesat și el de verticala aceasta din piață și astfel a început povestea PufRelax.

”În 2011 nu erau mai mult de 3-4 producători pe piață însă în momentul de față sunt mult mai multe companii, mai multe branduri, dar asta este un beneficiu pentru clienți și pentru noi pentru că ne ajută să fim mai buni” a completat Mihai.

La jumătatea anului 2013, PufRelax a reușit să atragă primul investitor. Investiția de atunci a fost de 10.000 de euro.

Tot în 2013, după 2 ani de business, Mihai a decis să listeze magazinul online pe platforma eMAG Marketplace, în urma feedback-ului pozitiv și încurajator de la clienți și din dorința de a-și extinde canalele de vânzare.

În ceea ce privește colaborarea cu eMAG, Mihai Dicu spune că este foarte mulțumit de colaborare și recomandă afacerilor mici să acceseze programul ”Deschide România” din Marketplace, un program în care comisioanele sunt mai mici pentru magazine online la început de drum.

Fotoliile și produsele vândute de PufRelax sunt fabricate în România în atelierul propriu. Tot în același atelier produc și obiecte de tâmplărie pe care le listează în eMAG Marketplace prin platforma ”Deschide România”, acestea din urmă aparținând de un business la început deținut tot de Mihai Dicu.

”De foarte multe ori, oamenii nu știu că au anumite nevoi. Asta e o chestie pe care un antreprenor poate să o descopere. (…) Piața nu există, noi o dezvoltăm. Noi, cei care facem bean bag-urile.”

Mihai a mai vorbit în detaliu despre ce presupune listarea ca magazin online în eMAG Marketplace, despre experiența lui în această colaborare și evoluția afacerii lui de la momentul listării până în prezent. Mai multe despre acestea și extinderea pe piața din Bulgaria puteți urmări în emisiunea integrală de pe site-ul Știrile ProTV!