GPeC te invita la ICEEfest FOCUS Stage 2: eCommerce & Performance Marketing
GPeC revine cu vești pentru comunitatea de e-commerce din România. Împreună cu ICEE.fest, v-am pregătit pe 15 iunie, o zi întreagă de informație proaspată de e-commerce și performance marketing în cadrul celui mai important festival dedicat tehnologiei digitale și internetului din regiune. Vă așteptăm alături de noi la ICEE.fest pe 15 iunie în cadrul FOCUS Stage 2: eCommerce & Performance Marketing cu informații proaspete direct de la Facebook, Google, Taboola, FashionDays, Verve Search și alți jucători de calibru. Prezentatorii voștri pe ICEE.fest FOCUS Stage 2 vor fi și în acest an Raluca Radu (Country Manager ANSWEAR și Co-Organiser GPeC) și Andrei Radu (CEO & Founder GPeC).
De această dată, la ICEE.fest avem și un bilet de acces doar pentru zona de eCommerce – iCEE.fest eCommerce Ticket, doar 75 euro! Iar noi zicem că ar trebui să arunci un ochi și pe restul de agenda pentru ediția 2017 a iCEE.fest. Pe lângă temele deja consacrate de tehnologie digitală, precum Realitatea Virtuală & Augmentată, AdTech, eCommerce, Startups sau e-Health, în acest an avem și Smart Homes și Fintech. Ultimele bilete disponibile la iCEE.fest 2017 (București, 15 și 16 iunie) sunt puse în vânzare pe site-ul oficial.
Revenind la scena ICEE.fest FOCUS Stage 2 de eCommerce & Performance Marketing, așa cum v-am obișnuit, vom discuta despre campanii PPC, conversii, reducerea ratei de abandon a coșului de cumpărături și de tot ceea ce ține de partea orientată spre ROI a marketingului online pentru e-commerce. iCEE.fest va găzdui prezentări extinse din partea Facebook și Google dar și alte companii cu o rată de succes considerabilă când vine vorba despre comerțul online vor fi prezente.
Setlist-ul fiecărei sesiuni a fost publicat în Agenda festivalului dar, fie că vorbim despre Performance Marketing, Retail, Content Discovery sau Email Marketing iată câteva exemple de prezentări de pe scena ai cărei moderatori vor fi Raluca Radu (Country Manager ANSWEAR și Co-Organiser GPeC) și Andrei Radu (CEO & Founder GPeC):
- Workshop extins Facebook
- Karolina Janus, Client Solutions Manager CEE: După 6 ani la Google, Karolina lucrează acum alături de cele mai importante companii din zona CEE
- Igor Skokan, Measurement Lead: Este implicat în tot ceea ce înseamnă măsurare, analiză holistică și punerea în aplicare a science marketing dar și în introducerea noilor produse de research create prin identity data
- Catalina Ionescu, Client Partner eCommerce CEE: După 8 ani petrecuți la Procter & Gamble, acum își concentrează atenția pe dezvoltarea campaniilor omni-channel Shopper Marketing
- Workshop extins Google:
- Antonia Caraveteanu, Measurement & Attribution Specialist: Lucrează de peste 5 ani la Google iar în noul rol colaborează cu advertiserii din Germania în probleme de Performance Advertising
- Radu Stoica, Analytical Lead: Focusat pe automatizare ca soluție în advertising-ul online
- Robert Berza, GM CEE @ Fashion Days
- Unul dintre jucătorii cheie în regiune pentru zona de fashion (peste 4 milioane de clienți) va expune viziunea sa legată de viitorul retail-ului digital.
Punctul final al zilei de eCommerce de la iCEE.fest îl reprezintă un workshop susținut de Sarah Flannery, Head of Display & Paid Social @ Forward3D – The Performance Agency of the Year @ The Drum Search Awards.
Alți speakeri din zona de eCommerce la iCEE.fest 2017:
- Jan Fleck, Senior Innovation Strategist @ Future Candy
- Lukasz Zelezny, SEO/ SOCIAL MEDIA @ uSwitch
- Heather Morgan, CEO @ Salesfolk
- James Finlayson, Head of Innovation @ Verve Search
- Yousuf Khatib, Co-founder @ Van Hack
Vă așteptăm pe 15 iunie la ICEE.fest pe FOCUS Stage 2 să vorbim despre eCommerce și Performance Marketing. Ia-ți acum iCEE.fest eCommerce Ticket la doar 75 euro!