Impactul lui Trump asupra comerțului electronic american și mondial
Un nou președinte și o nouă administrație federală aduc în mod inevitabil schimbări în afacerile din SUA și au impact asupra companiilor străine care vând către clienți americani. O dată cu începerea mandatului lui Donald Trump, comerțul electronic se poate schimba, deși nimeni nu știe în ce mod, consideră Internet Retailer.
Din moment ce Trump este republican, acest lucru ar putea însemna politici orientate mai mult către afaceri, care le-ar permite comercianților online să se dezvolte, spune Rachel Honoway, președinta comitetului director de la Performance Marketing Association, un grup de comerț care reprezintă mai mulți marketeri afiliați. În ceea ce privește politicile, Honoway spune că va fi atentă la ceea ce va face Trump în legătură cu o taxă națională pe vânzare. În prezent nu există o astfel de taxă, dar câteva state au făcut demersurile pentru a-și implementa propriile reguli pentru taxarea vânzărilor online.
Un alt efect asupra comercianților online va exista dacă Trump își va atinge scopul declarat de a impune o taxă de 45% pe importurile din China.
PE de altă parte, Matt Kubancik, fondator și CEO la Street Moda, spune că el speră că politicile lui Trump vor aduce mai multe job-uri bune înapoi în SUA, pentru că acest lucru le va oferi consumatorilor mai mulți bani care pot fi cheltuiți online și în magazine fizice.
Citiți detalii la Internet Retailer.