Dulciuri livrate din Franța, cifrele pe 2016 din comerțul electronic, tendințele pe 2017 în marketingul online
Dreptul de a primi acasă dulciuri din Franța
Un român a reuşit să câştige în instanţă dreptul de a primi dulciuri comandate din Franţa. Supărat că magazinul din Paris refuză să livreze produse în România, el a depus plângere la Centrul European al Consumatorului. Din păcate, acesta nu este un caz singular. Cele mai restrictive ţări privind comerţul cu alte ţări europene sunt Franţa, Belgia, Spania, Germania şi Polonia, iar cei mai restrictivi comercianţi online sunt cei care vând îmbrăcăminte, încălţăminte, cărţi şi gadgeturi.
Citiți detalii la Observator.tv
2016, un an bun pentru 2Performant
2Performant.com a generat peste 780.000 de vânzări în 2016 pentru cele peste 500 de magazine online din reţea, în valoare de 39,4 milioane de euro (inclusiv TVA). Numărul total de conversii generate (vânzări şi lead-uri) a depăşit 840.000, în creştere cu peste 50% faţă de 2015. Printre cei peste 500 de clienţi 2Performant şi Edge se numără lideri locali cum ar fi Elefant, Vola, evoMAG, Noriel, Miniprix, Libris, Carturești sau dEpurtat dar şi jucători regionali sau globali precum Orange, Avon, Provident, Zoot, Answear, Vodafone şi Telekom.
Citiți detalii pe blog-ul GPeC
Alibaba merge în Bulgaria
Grupul chinez de e-commerce Alibaba intenționează să deschidă un centru logistic în Bulgaria. Reprezentanții companiilor Alibaba Group, GS-Solar Company și GoldPoly Group s-au întâlnit cu premierul bulgar Boyko Borisov, pentru a discuta oportunitățile de investiții. Gigantul chinez de e-commerce deține cele mai mari platforme de comerț din Asia și vrea să se extindă la nivel mondial, dorind să devină o forță și în Europa. Dacă s-ar deschide un centru în Bulgaria, bunuri și alimente din această regiune vor ajunge pe piețele internaționale.
E-commerce-ul românesc își continuă creșterea
Potrivit raportărilor și estimărilor principalilor jucători din comerțul electronic românesc împreună cu GPeC, valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 1,8 miliarde de euro în 2016, cu aproape 30% mai mult decât în 2015, când s-au înregistrat 1,4 miliarde de euro. Dacă am face o medie, acest lucru ar însemna că românii cheltuiesc aprox. 5 milioane de euro în fiecare zi pentru cumpărături prin Internet.
Mai multe detalii și infografic, pe blog-ul GPeC
Tendințele anului 2017 în marketing-ul online din România
Ciprian Susanu, Managing Partner Dare Digital, alcătuiește o listă cu 10 tendințe importante în digital marketing pentru anul 2017, pentru piața din România. Pe primele 3 locuri se află: reclamele responsive, Facebook Live și segmentarea strategiilor. Susanu mai consideră că este nevoie de educație în maketing-ul online și că toți clienții se așteaptă acum să li se acorde asistență oricând și oriunde. De asemenea, el a observat că apar din ce în ce mai mulți oameni care apelează la specialiști, oferă resurse și așteaptă rezultate în loc să șovăie în strategiile lor de marketing online.
Acestea sunt cele mai importante știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile.
Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite,
trimiteți-ne un email la adresa echipa (@) gpec.ro sau lăsați un comentariu mai jos.
Vă mulțumim!