Interviu cu Adrian Urda, VP Altex Romania: Suntem in piata electro-IT de peste 20 de ani, dar astazi ne ocupam de consolidarea si cresterea din online
Adrian Urda (VP Altex România) a fost unul dintre participantii care au urcat pe scena GPeC Summit (25 mai 2016) in panel-ul E-COMMERCE-UL ROMANESC (DE) LA INALTIME. Sesiunea a fost moderata de Dorin Boerescu (CEO 2Performant), iar ceilalti invitati au fost Antonio Eram (CEO & Founder Netopia mobilPay), Elisabeta Moraru (Industry Manager Google), Marius Costin (CEO PayU România) si Tudor Manea (General Manager eMAG).
După ce a avut loc această dezbatere de la GPeC Summit, Adrian Urda a oferit un interviu reporterului nostru oficial, Andra Zaharia (Marcom Manager Heimdal Security).
– Altex Romania este un brand foarte cunoscut in offline, iar noi astazi ne ocupam de consolidarea si cresterea din online – www.altex.ro si www.mediagalaxy.ro. Suntem in piata electro-IT de peste 20 de ani de zile.
– Punem impreuna cele doua baze de date, cea din offline si cea din online, si astfel ne concentram pe o afacere de tipul omnichannel
– Cei mai multi dintre noi ne informam online. Este un mediu pe care il cunoastem, indiferent de varsta. Astazi cu totii suntem in mediul online.
– Exista categorii de produse care se vand foarte bine online: telefoane, tablete, console de jocuri si multe altele.
Vezi interviul video de mai jos pentru a afla mai multe despre Altex Romania, despre modelul lor de afacere, despre asteptarile consumatorlui si despre planurile de viitor ale companiei.
Multumim echipei FLEXILIVE pentru realizarea si montarea interviului.
GPeC iti aduce la fiecare editie continut e-commerce premium pentru ca tu sa ai parte de cele mai actualizate si mai utile informatii din zonele de marketing digital si e-commerce. GPeC Summit 25-26-27 Mai 2016 a reunit peste 850 de participanti din industria de comert electronic si marketing online din Europa Centrala si de Est pentru 3 zile de e-commerce intensiv si multi speakeri straini de calibru international, majoritatea pentru prima oara la un eveniment de asemenea proportii din aceasta zona a Europei.
GPeC 2016, editia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier – liderul pietei de curierat din Romania
Eveniment sustinut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center,ContentSpeed, DPD, DWF, Frisbo, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, Microsoft,New Black, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, PayU,SALESmanago, Simartis, Retargeting.biz, Visa, Zitec
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Limousine Service: Citylimo
Official Radio: KissFM
Cu sprijinul: 2Parale, Agile Media, Alin Dobrin Photo, Canopy, Casa de Traduceri,Creadiv, CustomSoft, ECOMpedia, easyhost, enRose, Extended, Infinity Trophy,Marketizator, Saveur, Silkweb, SmartBill, TeaForte, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist
Mandri sa fim sustinuti de:
Bloggeri parteneri: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Claudia Tocila, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Balcacian, Sabina Cornovac
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, CTRL-D,ECOMJOBS, Femei In Afaceri, FNTM, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania,IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva,Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta