Interviu cu Miruna Mitu (MOBEXPERT): „Credem foarte mult în omnichannel. Online starts offline.”
Business-ul MOBEXPERT a cunoscut o orientare foarte puternică către zona de online în ultimii 3 ani, ajungând la o cifră de afaceri de 12% din e-commerce. Miruna Mitu, Online Marketing & Communication Manager MOBEXPERT, ne-a povestit la GPeC Summit despre pașii mari și alerți făcuți în direcția asta.
Descoperă în interviul realizat de Gabriela Bejan, care sunt tendințele pe nișa Home&deco, care au fost eforturile de lansare în online pentru MOBEXPERT și care sunt direcțiile de creștere pentru următorii ani.
- În 3 ani, compania a dezvoltat o echipă internă de comunicare și design dedicată componentei de online și a internalizat un call-center.
- Home&deco este una dintre verticalele care a crescut cel mai rapid în ultima perioadă.
„În ultimele 5 luni de activitate [home&deco] a cunoscut o creștere de 40% față de anul trecut. Creștere direct proporțională cu creșterea pieței de e-commerce, care, în România, așa cum știm cu toții, este foarte alertă spre deosebire de alte piețe din Europa.”
- Pe termen lung MOBEXPERT întrevede o direcție 50% online, 50% offline.
- Diferențele dintre clientul MOBEXPERT care vine din online sunt foarte mari față de clientul din offline, atât demografic, cât și în comportamentul de cumpărare.
„În magazin se duce, vede o cameră și o alege exact pe aceea. O cumpără exact pe aceea, așa cum o vede, cu toate decorațiunile. În online, lucrurile se schimbă. În online, clientul cumpără piece-by-piece.”
- Pentru strategia de marketing și comunicare s-a creat un departament tânăr, care înțelege mediile digitale și care are un limbaj comun cu clientul MOBEXPERT.
- Componentele de social media și blogging sunt tool-urile folosite preponderent în zona de customer care și inspirație, în vreme ce e-mail marketing și PPC advertising sunt tehnicile principale pentru conversii și vânzări.
- Strategia omnichannel este la baza creșterii companiei și se dorește un echilibru între business-ul online și cel offline.
- Prioritățile pe termen scurt sunt să ofere servicii cât mai bune și mai rapide și se lucrează la serviciul de same-day delivery, deoarece este foarte solicitat de clienți.
„Unul dintre planurile pe care le avem este să construim centre logistice, astfel încât să acoperim cât mai bine teritoriul țării, pentru ca livrările să se producă într-un timp cât mai scurt. Am primit și primim des cererea asta de livrare în aceeași zi.”
GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour
Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora
Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club,Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image,Zelist
Epic Comfort by: Mobexpert
Radioul Oficial: Kiss FM
Limousine Service: City Limo
Official car: Alfa Romeo
Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM
Mândri să fim susținuți de:
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin