Social media influențează decizia de cumpărare, vânzările pe mobil în creștere, ghidul complet al magazinului online pentru Black Friday
Studiu: influenţa social media asupra deciziei de cumpărare
90% dintre românii din mediul urban se informează de pe internet atunci când vor să facă o achiziţie, în vreme ce 63% aleg magazinele fizice sau showroom-urile şi 49% apelează la familie, prieteni sau cunoştinţe.
Studiul de piață realizat de Golin şi iSense Solutions analizează ce canale convertesc cel mai bine în funcție de tipul categoriei de produs, precum și motivele care îi determină pe utilizatori să recomande un anumit produs sau serviciu.
→ Citește la iSense Solutions
44% din tranzacțiile online din Europa sunt făcute pe mobil
Aplicațiile de mobil sunt principalul driver în creșterea vânzărilor mobile, clienții fiind mai dispuși să convertească din aplicații decât de pe versiunea mobilă a site-ului. Potrivit ultimului raport Criteo, anul acesta s-a înregistrat o creștere de 30% în tranzacțiile efectuate din aplicații. Suedia este lideră în Europa la mobile shopping, 60% din cumpărături realizate pe mobil.
→ Citește la Ecommerce News
Google împlinește 20 de ani și inovează modul în care căutăm online
La evenimentul de săptămâna asta care a marcat 20 de ani de existență, Google a anunțat câteva update-uri care vor schimba modul în care se afișează rezultatele de căutare.
Feed-ul de știri Discovery va oferi utilizatorilor conținut bazat pe interese și istoric de căutări. Google Images va integra aplicația Google Lens pentru căutări specifice direct în fotografii, iar algoritmul imaginilor se va schimba pentru a oferi conținut foto de tip „evergreen”.
Plus alte inovații care vor face din Google un motor de căutare mai apropiat de tendințele din social media.
→ Citește la Mashable
Black Friday 2018: ghidul complet pentru e-commerce
Tot ce trebuie să știi despre Black Friday legat de statistici, trenduri de piață și cum să-ți pregătești magazinul online pentru cumpărături fără număr. Ghidul creat de Big Commerce face o listă lungă de informații și sfaturi de la cum să-ți pregătești site-ul, la idei și strategii de marketing pentru a te asigura că vei profita la maximum de oportunitățile pe care ți le aduce BF anul acesta în noiembrie.
→ Citește la Big Commerce
Cum te diferențiezi de competiție prin unique selling proposition
Atunci când nu vinzi produse unice și personalizate, poate fi dificil să găsești o modalitate de a ieși din mulțimea de magazine online identice. Identificarea acelui unique selling proposition care să individualizeze un business online este crucială pentru antreprenori în strategiile de branding și marketing.
Iată cum te ajută să-ți găsești acel unique selling proposition, plus zece exemple de magazine online care l-au folosit cu succes pentru a se poziționa pe piață.
→ Citește la Shopify Blog