Învață să scrii descrieri ale produselor care te pot diferenția de competitorii tăi de la Amy Harrison, la GPeC SUMMIT 2017

Amy Harrison GPeC SUMMIT Bucharest November 14-15Amy Harrison este fondatorul și owner-ul Write With Influence, una dintre cele mai apreciate resurse online de Content Marketing din întreaga lume. Practic, Amy îi ajută pe deținătorii de afaceri online cu sfaturi concrete și testate despre cum să scrie cel mai bun conținut de marketing repede și ușor. Amy este copywriter și consultant specializat pe Content Marketing, fiind recomandată drept cel mai bun specialist și speaker din domeniu de către personalități precum Bryan Eisenberg, Oli Gardner sau Karl Gilis. Amy a dezvoltat și un serial de succes – AmyTV – despre cum să scrii conținut cât mai clar, relevant și persuasiv care să te ajute în creșterea vânzărilor online.

Ai ocazia să o întâlnești la GPeC SUMMIT, pe 14 Noiembrie, căci va urca pe scena evenimentului pentru un keynote de 45 de minute intitulat “The Customer Disconnect: How Inside-Out Copy Makes You Invisible”. Pe 15 noiembrie Amy dezvăluie toate secretele content marketing-ului într-un workshop practic de 90 de minute în cadrul GPeC Special Day.

3 elemente critice pentru a scrie mesaje cu impact 

Atunci când scrii un text cu obiectiv de marketing, există 3 elemente critice: ce ȘTII despre produsul tău, ce SCRII despre produsul tău și ce ÎNȚELEGE clientul despre produsul tău. Din păcate, este foarte ușor ca cele 3 părți să fie deconectate, iar când se întâmplă acest lucru, clienții nu își dau seama de valoarea reală a ceea ce aveți de oferit. Urmărind prezentarea lui Amy veți învăța cum să scrieți descrieri ale produselor care să vă diferențieze de competitori.

Prezentarea pe care Amy o va susține este doar unul dintre motivele pentru care vrei să fii la cel mai important eveniment de e-commerce al anului. Consultă lista cu speakerii internaționali anunțați până acum și descoperă alte câteva zeci de argumente pentru care ar trebui să îți iei unui bilet de acces la GPeC SUMMIT, 14-15 noiembrie 2017. Prețul este de 149 euro + TVA pentru ambele zile de eveniment și ASTĂZI ESTE ULTIMA ZI DE ÎNSCRIERI.

Mai multe informații despre programul Conferinței, zona de Expo și Gala Premiilor eCommerce, puteți vizita site-ul: http://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/

–––––––––––––-

GPeC 2017 (ediția de 12 ani) este un eveniment Powered by FAN Courier

Susținut de: Banca Transilvania, Bright Agency, Creadiv, CRITEO, DPD România, DWF – Digital Workforce, Frisbo, GLAMI, Mastercard, Mediapost Hit Mail, New Black, NewsMAN, PayU, QeOPS, RTB House, TargetWeb, VTEX

Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour România

Brought to you by: Orange

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Official Radio: Kiss FM

Apa Oficială GPeC: Aqua Carpatica

Limousine Service: CityLimo

Parteneri media principali: Wall-Street & ecomTEAM

Mândri să fim susținuți de:

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Carmen Albișteanu, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Cîrîc, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Sabina Cornovac, Luminița Balaban, StilMasculin, Robert Katai

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta