John Ekman (Conversionista!): A/B testingul trebuie sa inceapa cu o ipoteza clara

john-ekman-conversionistaJohn Ekman (fondatorul Conversionista!)  – compania nr. 1 de optimizare a conversiilor in Suedia a venit pentru prima oara in Romania la GPeC Summit 27 Noiembrie 2014. Conform lui John, un „Conversionista” este cineva pasionat profund si nebuneste de imbunatatirea conversiei – asa cum este si el. Raluca Georgescu (Co-Organizer GPeC) a stat de vorba cu John despre optimizarea conversiilor in e-commerce, despre omni-channel si despre ce ar trebui sa invete etailerii de la retailerii traditionali. John este de parere ca e-commerce-ul in pietele la inceput de drum  are parte de o desincronizare: piata si retailerii sunt inca in punctul de construire a infrastructurii, de construire a cailor ferate, iar specialistii vorbeste despre A/B testing si optimizare a conversiei, parte care este legata de a face trenurile sa mearga mai repede: „A/B testing is like sex in highschool, everybody is eager to do it, but nobody’s done it„.

GPeC 27 Noiembrie 2014 a reunit peste 700 de participanti din industria romaneasca de e-commerce si a premiat performanta in comertul electronic autohton. Potrivit organizatorilor, acestia pregatesc deja conceptul noii editii GPeC 2015 care marcheaza 10 ani de traditie in piata romaneasca de comert electronic. Primul eveniment major de anul acesta este GPeC Summit care va avea loc pe 11-12-13 Mai, in Bucuresti si il are ca invitat special pe Neil Patel (Co-Founder CrazyEgg, HelloBar and KISSmetrics).