Lucia Ciucă susține la Școala de Vară GPeC 2016 workshop-ul ”The Story Behind Data – 10 Data Sets to Increase Your E-Commerce Business”
V-am mai spus cumva că suntem foarte entuziasmați că se apropie Școala de Vară de E-Commerce GPeC? Unul dintre trainerii pe care abia așteptăm să îi revedem la GPeC și care ne-a pregătit un workshop deosebit de interesant este Lucia Ciucă, Managing Director Quantum Data Science. Lucia va susține joi, 25 August, workshop-ul de KPI în e-commerce și analytics intitulat ”The Story Behind Data – 10 Data Sets to Increase Your E-Commerce Business”
Punctele principale pe care Lucia le va atinge în workshop-ul ei practic vor fi:
- Principalii indicatori de performanta (KPI) in e-commerce, identificarea lor si metoda de calcul a acestora;
- Corelarea indicatorilor de performanta si crearea unei strategii eficiente de business pornind de la date concrete;
- Exercitiu practic de identificare si interpretare KPI pe magazinele online ale participantilor.
Lucia Ciucă este Managing Directorul companiei Quantum Data Science, cea mai noua companie din Romania specializata in data technology și membră a thegroup, cel mai mare grup independent de companii de comunicare de marketing din România. In trecut, Lucia a ocupat functia de Manager de Cercetare eMAG din 2011 in 2012, ulterior fiind promovata pe pozitia de Director de Marketing si Comunicare al eMAG, unde a petrecut peste 3 ani alaturi de echipa celui mai mare site de comert electronic de pe piata locala. Lucia si echipa Quantum Data Science isi dedica timpul campaniilor care coreleaza strategia de marketing cu datele concrete.
Dacă vrei să fii alături de noi la Școala de Vară de E-Commerce te anunțăm că deja mai avem doar 6 locuri disponibile. Tarifele sunt 2.749 lei TVA inclus pentru cazarea în regim Double și 3.099 lei TVA inclus pentru cazarea în regim Single.
Din experiența anilor trecuți, înscrierile la Școala de Vară de E-Commerce GPeC se încheie mai devreme decât termenul limită de înscrieri. Așadar, cei care își doresc să participe ar trebui să ia decizia cât mai repede pentru a se asigura că locul lor este rezervat.
________________________________
GPeC 2016, editia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier – liderul pietei de curierat din Romania
Eveniment sustinut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center, ContentSpeed, DPD, DWF, Frisbo, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, Microsoft, New Black, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, PayU, SALESmanago, Simartis, Retargeting.biz, Visa, Zitec
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Limousine Service: Citylimo
Mobility Partner: BMW
Official Radio: KissFM
Cu sprijinul: 2Parale, Agile Media, Alin Dobrin Photo, Canopy, Casa de Traduceri,Creadiv, CustomSoft, ECOMpedia, easyhost, enRose, Extended, Infinity Trophy,Marketizator, Saveur, Silkweb, SmartBill, TeaForte, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist
Mandri sa fim sustinuti de:
Bloggeri parteneri: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Claudia Tocila, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Balcacian, Sabina Cornovac
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, CTRL-D,ECOMJOBS, Femei In Afaceri, FNTM, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania,IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC,Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva,Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta