”Scurt pe doi: Cum să analizezi și să îmbunătățești rata de conversie în e-commerce” este workshop-ul lui Valentin Radu la Școala de Vară GPeC 2016

3 săptămâni ne mai despart de Școala de Vară de E-Commerce 24-29 August 2016 și  abia așteptăm cele 5 zile de comerț electronic pe pâine și distracție cu oameni faini în aer curent de munte. Recent am publicat agenda completă pentru Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2016 și am anunțat trainerii cu care avem plăcerea să ne întâlnim în cele 5 zile intensive de e-commerce. Valentin Radu este unul dintre aceștia, el susținând sâmbătă workshop-ul de optimizarea ratei de conversie în e-commerce.

Workshop-ul lui Valentin Radu de la Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2016 se intitulează ”Scurt pe doi: Cum să analizezi și să îmbunătățești rata de conversie în e-commerce”. Valentin și-a propus, ca de fiecare dată, să captiveze audiența cu un workshop practic și aplicat, în care să atingă următoarele:

  • Ce are cu adevarat impact in rata de conversie;
  • Analiza calitativa si cantitativa a ratei de conversie;
  • Sfaturi concrete, 2 exerciții live, intrebari si raspunsuri.

Deși nu mai are nevoie de nicio introducere, Valentin Radu este un antreprenor cu 12 ani de experienta in tehnologie si marketing online. El este CEO al Marketizator, prima platforma de optimizare a conversiilor din Romania, si cofondator al rca-ieftin.ro, unul dintre principalii jucatori pe piata de asigurari online din Romania. La inceputul acestui an, Marketizator a primit investitie de 1 milion de Euro de la fondul Catalyst Romania si urmeaza sa foloseasca investitia pentru a continua expansiunea internationala.

Dacă vrei să fii alături de noi la Școala de Vară de E-Commerce te anunțăm că deja mai avem doar 6 locuri disponibile. Tarifele sunt 2.749 lei TVA inclus pentru cazarea în regim Double și 3.099 lei TVA inclus pentru cazarea în regim Single.

Din experiența anilor trecuți, înscrierile la Școala de Vară de E-Commerce GPeC se încheie mai devreme decât termenul limită de înscrieri. Așadar, cei care își doresc să participe ar trebui să ia decizia cât mai repede pentru a se asigura că locul lor este rezervat.

 ________________________________

GPeC 2016, editia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier – liderul pietei de curierat din Romania

Eveniment sustinut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center, ContentSpeed, DPD, DWF, Frisbo, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, Microsoft, New Black, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, PayU, SALESmanago, Simartis, Retargeting.biz, Visa, Zitec

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Limousine Service: Citylimo

Mobility Partner: BMW

Official Radio: KissFM

Cu sprijinul: 2Parale, Agile Media, Alin Dobrin Photo, Canopy, Casa de Traduceri,Creadiv, CustomSoft, ECOMpedia, easyhost, enRose, Extended, Infinity Trophy,Marketizator, Saveur, Silkweb, SmartBill, TeaForte, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist

Mandri sa fim sustinuti de:

Bloggeri parteneri: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Claudia Tocila, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Balcacian, Sabina Cornovac

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, CTRL-D,ECOMJOBS, Femei In Afaceri, FNTM, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania,IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC,Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva,Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta