Mircea Căpățînă, Smart Bill: Prin Smart Bill E-Commerce, un magazin online poate elimina 80% din munca manuală cu hârțogăraie
Mircea Căpățână, co-fondator Smart Bill, a anunțat la GPeC Summit Mai 2018 că lucrează la o versiune nouă a soft-ului, special pentru magazinele online: Smart Bill E-Commerce. Pachetul va fi disponibil din toamnă și aduce inovații la nivel de actualizare a stocului magazinelor, integrare cu eMAG Marketplace și încărcarea borderourilor de la curieri pentru a permite corelarea facturilor cu încasările.
Gabriela Bejan a stat de vorbă cu Mircea despre avantajele Smart Bill E-Commerce, despre provocările business-ului la 11 ani și despre nevoia unei comunicări mai umane cu clienții. Toate acestea și alte insight-uri în interviul video de mai jos.
- Peste 700 de magazine sunt conectate în prezent la Smart Bill.
- Un magazin conectat la Smart Bill rezolvă automat tot ce ține de facturare și gestiunea stocurilor. La vânzare, magazinul scade stocul din Smart Bill, iar Smart Bill emite factura și o livrează clientului.
„Credem că prin Smart Bill E-Commerce, putem elimina până la 80% sau poate și mai mult din tot ce înseamnă munca manuală cu hârțogăraie, facturi, acte, încasări, stocuri, inclusiv contabilitatea.”
- Operațiunile pe care le va permite pachetul E-Commerce:
– atunci când încarci stoc în Smart Bill, se actualizează și stocul din magazin/e
– integrare cu eMAG Marketplace: Smart Bill emite dintr-un clic facturi, le pune în conturile eMAG ale clienților și scade stocul din Smart Bill
– încărcarea borderourilor de la curieri în Smart Bill: se face automat o corelare între facturi și încasări. - Integrarea cu Smart Bill E-Commerce poate scăpa magazinele online de nevoia de a mai angaja două persoane.
- Acum 10 ani era mai greu să faci business. Acum este mai ușor, dar e mai ușor pentru mulți și atunci și concurența este mai mare.
„E important să înțeleagă antreprenorii ceea ce vând clientului lor. Mulți antreprenori nu reușesc să înțeleagă cu adevărat ce nevoie rezolvă. Se focusează în direcție greșită și mulți ajung să concureze în preț”
- Online-ul șchiopătează la capitolul human touch în interacțiunea cu clientul. În e-mail-uri, mesaje de chat, pagini de Thank You și alte instrumente de contact este nevoie să spui lucrurile altfel decât o face toată lumea.
GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour
Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora
Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club,Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image,Zelist
Epic Comfort by: Mobexpert
Radioul Oficial: Kiss FM
Limousine Service: City Limo
Official car: Alfa Romeo
Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM
Mândri să fim susținuți de:
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin