Oportunitati de extindere dincolo de frontiere cu CloudCart
(Postare Partener) Industria de eCommerce continuă să crească din ce în ce mai mult în fiecare an datorită procesului continuu de expansiune a comerțului online. În Europa, comerțul electronic internațional a atins 179,4 miliarde de euro în 2022, cu o creștere de 4,8% față de anul anterior, în timp ce totalul vânzărilor online în Europa a atins un record de 105,5 miliarde de euro, înregistrând o creștere de 5,5% comparativ cu 2021.
Comerțul online din România are un potențial mare de dezvoltare, marcând o creștere considerabilă. Deși bilanțul de 6,3 miliarde de euro de la finalul anului trecut este similar cu cel din 2021, numărul cumpărătorilor și al tranzacțiilor online a crescut. Un exemplu veritabil este reprezentat de unul dintre cei mai mari retaileri online multibrand de fashion, care activează în 11 piețe și continuă să înregistreze creșteri cu până la 30%.
În tot acest context, CloudCart devine o opțiune excelentă atât pentru comercianți, cât și pentru companii, motiv pentru care această platformă continuă să își extindă oportunitățile dincolo de granițe.
CloudCart, platforma profesională de eCommerce-as-a-service, a integrat strategic în portofoliul său primii parteneri locali precum Kooperativa 2.0, Babel Ads, Itpty, Touch Media și OnlineMARK. Aceste parteneriate nu doar că sprijină serviciile CloudCart, dar evidențiază angajamentul acestei platforme de a oferi noi oportunități de eCommerce dincolo de frontiere, inclusiv în România.
Extinderea CloudCart în România vine în urma succesului remarcabil din Europa de Sud-Est. Fondată de antreprenorii bulgari, Nikolay Iliev și Peter Iliev, compania și-a pus amprenta în industria eCommerce în 7 țări, având peste 1.600 de clienți și înregistrând o peste 300 de milioane de euro în valoare brută a mărfii (GMV). Cei 18 ani de experiență ai fondatorilor – prin proiecte inovatoare precum ShopZone și dezvoltarea soluțiilor pentru construirea piețelor online – au consolidat poziția CloudCart ca lider de încredere în acest domeniu.
Misiunea CloudCart constă în a oferi comercianților și partenerilor din ecosistem posibilitatea de a atinge performanțe remarcabile, printr-o abordare complexă care depășește simpla creare a magazinelor online. Compania înțelege provocările cu care se confruntă comercianții pe diferite piețe, de aceea își asumă angajamentul de a furniza soluții personalizate pentru acestea.
Deblocarea oportunităților peste granițe
În contextul unei permanente evoluții a comerțului electronic, extinderea la nivel global devine o strategie necesară. CloudCart folosește o abordare diferită de platformele tradiționale de eCommerce. Compania acordă o atenție deosebită dezvoltării colaborărilor la nivel local și regional, asigurându-se că, în acest fel, clienții săi pot gestiona fără probleme complexitatea piețelor internaționale.
Relevant la nivel local
Pentru a spori gama de servicii și pentru a oferi un suport suplimentar clienților săi, în ceea ce privește dezvoltarea afacerilor online, CloudCart a încheiat parteneriate strategice cu mai multe companii cheie. Kooperativa 2.0, o agenție de marketing cu experiență în strategii și dezvoltarea afacerilor online, Babel Ads, agenție de publicitate digitală specializată în soluții de marketing și publicitate online, și Itpty, companie de tehnologie și soluții IT cunoscută pentru produsele și serviciile sale de înaltă calitate în domeniul tehnologiei.
„Parteneriatul nostru cu CloudCart marchează o etapă importantă în peisajul comerțului electronic, mai ales în România. Angajamentul CloudCart de a facilita oportunitățile internaționale de eCommerce se aliniază perfect cu misiunea noastră de a ajuta companiile să se dezvolte în era digitală. Suntem nerăbdători să ne valorificăm experiența vastă în strategia și dezvoltarea afacerilor online pentru a oferi antreprenorilor și companiilor, nu doar din România, ci și din afara granițelor, oportunitatea să își atingă obiectivele de eCommerce. Împreună cu CloudCart suntem pregătiți să deschidem o nouă eră a succesului din acest domeniu.”, a declarat Vlad Dulea, Executive Manager al Kooperativa 2.0.
Unul dintre punctele forte ale CloudCart constă în accentul pus pe marketing. Platforma oferă clienților săi instrumente necesare pentru optimizarea marketingului, segmentarea publicului și campanii de marketing pentru mai multe canale, inclusiv e-mail, SMS, Whatsapp, Viber, notificări push și multe altele. În acest mod, comercianții au posibilitatea de a-și asigura audiența într-un mediu digital competitiv.
CloudCart acordă o atenție deosebită localizării, asigurându-se că serviciile sale sunt adaptate în funcție de limba vorbită de clienți. Datorită rețelei extinse de parteneri locali, CloudCart este pregătit să satisfacă nevoile și preferințele specifice atât ale pieței din România, cât și ale celor externe.
Nikolay Iliev, CEO și co-fondator al CloudCart, și-a exprimat entuziasmul față de aceste parteneriate locale și pentru rolul lor crucial în comerțul electronic internațional: „Suntem încântați să lansăm aceste parteneriate strategice în România alături de trei companii locale extrem de relevante, fiecare cu expertiză în acest domeniu. Prin intermediul acestor parteneriate, obiectivul nostru să ajungem la o gamă variată de clienți din diverse industrii. Credem că, valorificând expertiza partenerilor noștri locali, putem duce comerțul electronic la un nivel superior în piețele noastre de activitate. Eforturile noastre continue de a identifica profesioniști și companii de top care să îmbogățească portofoliul nostru ne apropie din ce în ce mai mult de oferirea unor soluții complete și inovatoare.”
La baza ofertei CloudCart se află un model unic de eCommerce sub formă de serviciu, furnizat în parteneriat cu diverse agenții locale unite într-un ecosistem de dezvoltare. Partenerii și soluțiile acestei platforme acoperă toate aspectele începând de la strategii de marketing și vânzări până la procesarea plăților și logistica necesară. În timp ce alții se concentrează doar pe construirea magazinului online, CloudCart merge mult mai departe – oferă rezolvări pentru o gamă variată de probleme, oferindu-le clienților șansa de a deveni comercianți profitabili și de succes.
Pentru CloudCart, principiul „Partners First” constă în formarea unor alianțe strategice cu jucători cheie din mediul local, precum agenții de marketing digital, furnizori de plăți și companii de livrare, garantând astfel succesul pe piața respectivă.
„Parteneriatele noastre strategice cu Kooperativa 2.0, Babel Ads și Itpty în România accentuează devotamentul nostru pentru stimularea dezvoltării și furnizarea de soluții inovatoare pentru comercianți. Suntem motivați de convingerea că succesul comerțului electronic la nivel internațional nu necesită doar tehnologie de ultimă generație, ci și suport local puternic și expertiză . Prin intermediul acestor colaborări, CloudCart își propune să redefinească domeniul comerțului electronic, oferind atât întreprinderilor din România, cât și celor dincolo de granițe un drum clar către succesul global. Suntem angajați să extindem continuu rețeaua noastră de parteneri și să furnizăm o valoare incomparabilă clienților noștri.”, a declarat Nikola Ivanov, Director Dezvoltare Internațională CloudCart.
Despre CloudCart
CloudCart este o soluție de eCommerce-as-a-service cu designuri atractive, aplicații și servicii create pentru a stimula vânzările, toate acestea oferind o abordare personalizată și suport din partea experților din industrie. Platforma este activă în 7 piețe regionale și operează peste 1.600 de firme, majoritatea fiind din industrii precum tehnologie, fashion și beauty. Compania furnizează soluții unice pentru a facilita activitatea comercianților săi, cum ar fi accesul la propriul sistem CloudCart Analytics, un proces inovator de plată, instrumente avansate de marketing integrate direct în platformă, diferite opțiuni pentru reduceri și promoții, automatizări și numeroase integrări de soluții, ca de exemplu plăți, livrări, gestionarea afacerilor și multe altele.