8 Motive să vii la GPeC SUMMIT pe 30 și 31 Octombrie

GPeC SUMMIT este, de 18 ani, cel mai important și cel mai mare eveniment dedicat E-Commerce-ului și Marketingului Digital din România. Dacă ai fost deja la edițiile trecute, înseamnă că te regăsești prin imaginile de aici sau în atmosfera evenimentului și a Galei Premiilor eCommerce. Însă dacă nu ai mai fost și te întrebi „De ce aș participa la GPeC SUMMIT?”, sau stai pe gânduri dacă să revii și pe 30 și 31 Octombrie anul acesta, îți oferim 8 Motive în plus (față de cele de aici) ca să nu mai eziți și să îți cumperi bilet până pe 15 Octombrie, profitând de prețul redus.

Obții idei valoroase despre ce îi motivează pe oameni

Fie că vorbim despre echipa ta – și știm bine cât de greu este nu doar să găsești oameni pregătiți dar , de multe ori, și să îi faci să rămână în echipă – sau despre clienți, parteneri, furnizori – în spatele fiecărui om stau niște pârghii. Forțele care îi motivează pe oameni nu sunt întotdeauna clare și ușor de înțeles. Iar emoțiile noastre joacă uneori un rol surprinzător. Dan Ariely va descrie, în prezentarea sa de pe scena GPeC SUMMIT câteva experimente despre ceea ce ne motivează în viața noastră profesională și personală, arătând că ceea ce considerăm adesea ca fiind factori motivatori nu ne motivează întotdeauna. Și ceea ce credem că nu contează, uneori ajunge să fie foarte important. Până la sfârșitul prezentării, vei putea și vei înțelege cum să îți modifici abordarea actuală pentru a fi puțin mai bun/ă în a-i motiva pe cei din jurul tău – după cum spune chiar el in invitația sa către voi de a participa la GPeC SUMMIT. În dimineață zilei de 31 Octombrie vei putea chiar să îi ceri un autograf.

Dan Ariely este unul dintre cei mai influenți 50 de gânditori contemporani. Este Profesor Universitar în Psihologie și Economie Comportamentală la Duke University și una din cele mai influente autorități și voci din lume în Economie Comportamentală. Deține un doctorat în psihologie cognitivă și administrarea afacerilor și are peste 20 de ani de experiență în cercetarea perspectivelor psihologice ascunse care îi determină pe oameni să acționeze într-un fel predictibil. Este autorul a 3 cărți – New York Times Bestsellers: Predictably Irrational (care va deveni chiar show de televiziune), The Upside of Irrationality și The (Honest) Truth About Dishonesty. În cea mai recentă carte a sa – Misbelief (2023) – Dan Ariely studiază și explică ce îi face pe oamenii raționali să creadă în lucruri iraționale. Interesant pentru actualitatea din Romania, nu?

Afli cum să îți crești dramatic rata de conversie

Fie că ești la început de drum sau ai deja experiență în ecommerce știi foarte bine că „a lucra la site” pare o poveste fără sfârșit! Mereu mai e ceva de făcut! Și, câteodată, se întâmplă că rezultatele să nu fie pe măsura eforturilor. Ai trafic pe site dar vizitatorii nu cumpără cât ai vrea? Ai investit în marketing dar rata de conversie nu se apropie de target? Ți-ar fi util dacă ai primi idei de modificări specifice de făcut pe site-ul tău web pentru a-ți crește numărul de conversii.  Și nu numai că vei ști ce să faci, ci și de ce o faci! Asistă la prezentarea lui Martin Greif în cadrul GPeC SUMMIT și află cum să aliniezi intenția vizitatorului, experiența lui și obiectivele pe care le ai cu site-ul tău de comerț electronic – practic, afli exact ce ai de făcut pe site-ul tău pentru a-ți crește numărul de conversii! Adică mai multe vânzări, o valoare medie mai mare a comenzii și un profit sporit, reducând în același timp costul pe achiziție. Vezi aici care sunt cele 3 întrebări pe care un utilizator și le adresează când ajunge pe site-ul tău.

Martin Greif este expert în Digital Marketing, autor și speaker cu peste 25 de ani de experiență în vânzări și marketing, fiind președintele SiteTuners și vine pentru prima oară în România, la GPeC SUMMIT 30 și 31Octombrie.

Ești cu un pas înaintea concurenței pentru că afli cum arată anul 2024 la nivel global

…și cum să te pregătești pentru el! Știm, până atunci avem un Q4 de despasit, Black Friday, Crăciunul etc. Apoi, poate te gândești că aceste tendințe sunt în general la nivel macro, nu au un impact atât de mare asupra ecommerce-ului local. Dar cum vei putea să îți faci o strategie pe termen lung fără să ții cont de aceste tendințe? Știi că utilizatorii sunt cu un pas în față în ceea ce prieveste tehnologia… și mereu cu ochii pe marile magazine și marile companii din afară. Vino să îl asculți și să îți iei notițe despre ce ce ne rezervă anul 2024 din perspectiva businessului digital de la Sam Tomlinson – el va vorbi despre tendințele pe care marketerii și business-urile se pot aștepta să le vadă în 2024, despre cum poți rămâne în frunte și cum poti ajunge înaintea vremurilor în timp ce folosești tehnologia emergentă pentru a îți îmbunătăți performanța

Sam Tomlinson are o experiență bogată în economie, finanțe, marketing și business, fiind Managing Partner în cadrul fondului de investiții W Ventures, advisor pentru multiple startup-uri și profesor în cadrul factultăților Johns Hopkins Carey Business SchoolGeorgetown University și Cabrini University. Este, de asemenea, EVP (Employee Value Proposition) în cadrul Warschawski – agenție multipremiată în Statele Unite ale Americii, unde conduce echipele de Digital și Analytics.

În plus, pe scenă vor mai lua cuvântul și 6 specialiști în e-commerce și în business – Cristi Movilă (Președinte ARMO & General Manager VTEX Eastern Europe), Elena Gheorghe (Country Manager PayU România), Elena Oprea (Director Acceptance & Acquirers Visa Europe), Oana Dumitrescu (Industry Head & Retail Lead Google) si Andrei Radu (CEO & Founder GPeC) – ca să analizeze cifrele pieței – așa cum sunt expuse de Andrei Cânda (Managing Partner iSense Solutions), tendințele în tehnologie, plăți și comportamentul consumatorului în ceea ce privește anul în curs și cel care va urma. Știm că 2023 a fost un an…ciudat… cu business-uri online care vorbesc despre stagnare sau chiar scădere și altele care vorbesc despre creșteri. Indiferent de ce parte te afli, este bine să fii la curent cu tendințele și cu previziunile pe 2024 – ca să ai o strategie infailibilă!

Ai parte de un „wake-up call” în ceea ce privește marketingul tău vs. așteptările reale ale clienților

Dacă faci marketing la fel ca acum trei ani, probabil că ai realizat și tu că te confrunți cu probleme. Este timpul să analizezi concret decalajul dintre realitatea de marketing și așteptările actuale ale clienților. Astfel, iți pregătești afacerea pentru viitor învățând cum funcționează marketingul în zilele noastre, de fapt. Pentru prima oară în România, Mark Schaefer – al 3-lea cel mai influent expert în Digital Marketing din lume, conform Brand24 și Top 10 cei mai “re-tweeted” specialiști în Marketing de pe Twitter – îți va vorbi de pe scena GPeC SUMMIT pe 31 Octombrie despre modalitățile prin care brand-urile se pot conecta cu clienții lor în mediul digital, ținând cont de realitățile actuale. Ai ocazia să asculți și să înveți de la unul dintre cei mai apreciați speakeri și consultanți de Marketing la nivel global, autori a nu mai puțin de 9 cărți bestseller. Mark este Keynote Speaker la unele din cele mai prestigioase conferințe din lume, precum și în mediul academic la Universități renumite precum: Oxford, Princeton sau Carnegie-Mellon. Nu trebuie sa ne crezi – asculta-l pe Mark si vino să înveți la nivel înalt!

Poți afla exact care sunt barierele de conversie de pe site-ul tău.

Ai lucrat site-ul magazinului tău online până în cele mai mici detalii…dar vizitatorii intră și ies fără să cumpere?

Sau ești de curând în E-Commerce și vrei să îți faci magazinul online „ca la carte” din prima?

Ai senzația că se poate să fie și mai bine din punct de vedere al conversiei pe site-ul magazinului tău online sau al business-ului digital pe care îl reprezinți?

E momentul potrivit să vii la Workshopul de Optimizare a Ratei de Conversie susținut de Martin Greif (SiteTunners) – vei înțelege mai bine modul prin care îți poți transformă vizitatorii site-ului în clienți. Vei învăța cum să aliniezi site-ul web la obiectivele de afaceri. Vei învăța cum să îți concentrezi eforturile de marketing online pe client și cum să utilizezi eficient diferitele instrumente pe care ți le oferă online-ul: rețelele sociale, SEO și content marketingul. Martin Greif

Și pentru că un avantaj al mediului digital sunt datele și posibilitățile de testare, vei învață cum să le folosești ca să iei decizii pe un fundament clar, de date și nu pe presupuneri și „feeling”. La finalul workshopului este prevăzută și o activitate practică de analiză a site-urilor participanților și de identificare a barierelor de conversie – dacă vii, poate fi și site-ul tău acolo și vei afla ce se faci ca să le îndepărtezi.

Mai sunt doar câteva locuri disponibile…

Afli cum să renunți la strategia „merge și așa” și să folosești mai eficient A/B Testing -ul

Pentru că tot am amintit de avantajele online-ului și posibilitatile de testare relevante, tot de la GPeC SUMMIT înveți cum să faci A/B Testing în mod eficient și la ce te ajută. A/B testingul făcut fără o strategie în spate nu te va duce nicăieri. A/B Testingul ajută la optimizarea ratei de conversie dar și la cercetare. E nevoie de timp pentru a realiza experimentul în mod relevant, pentru a înțelege rezultatele acestuia și cum le poți folosi eficient. Din speechul lui Ayat Schukairy vei afla câteva sfaturi și trucuri pentru prioritizarea experimentelor, precum și ce să faci cu rezultatele obținute și cum să maximizezi beneficiile de pe urma acestora.

Afli că mai ai la îndemână și alte instrumente de promovare care ajută la conversii – nu doar Facebook (adică, Meta) & Google

Știi deja și te-ai lovit de această realitate: Campaniile Meta Ads nu mai funcționează ca acum câțiva ani- costurile cresc constant odată cu creșterea concurenței, iar campaniile Google Ads devin din ce în ce mai automatizate și mai puțin transparente,  concurența devine tot mai acerbă, costurile de achiziție și de retenție a clienților crescând și ele în același timp.

Ce poți face? Unde să te îndrepți? Dacă vii la GPeC SUMMIT vei asista la un panel care exact asta tratează: Ce canale alternative de promovare digitală are la dispoziție un magazin online pentru a contracara dependența de Meta și Google Ads?

Și încă ceva: Cum poți deveni un magazin online care câștigă bani din publicitate în loc să îi investească?

Vrei să eficientizezi investiția în marketing online astfel încât bugetul să se întoarcă în business cu un ROAS eficient? Vino la GPeC SUMMIT, ascultă-i pe Andrei Bereandă (Head of Digital Pro TV), Cătălin Emilian (Country Manager RTB House), Sabin Belușică (Performance Lead Httpool), Virgil Pascu (PPC Strategy Director Publicis) și vei pleca de acolo cu un Multichannel Marketing Toolkit constând în tactici de promovare online actuale într-un context de piață din ce în mai dificil

Afli care sunt magazinele care dau tonul în comerțul electronic românesc…și de ce.

Acum 18 ani, GPeC a pornit de la Gala Premiilor eCommerce – primul eveniment reprezentativ al industriei, care a reunit atunci (și de atunci în fiecare an) întreaga comunitate de E-Commerce și business digital și a premiat cei mai buni jucători, dând pieței o voce comună. Acum, ceea ce a început ca și Competiția Magazinelor Online astăzi este GPeC Proficiency, cel mai complex program de Mentorship pentru Magazinele Online care constă într-un proces complex de auditare, consultanță și optimizare a magazinelor în scopul îmbunătățirii UX și a ratei de conversie. Pe baza punctajelor obținute de magazinele online înscrise în program se acordă o parte din premiile de la Gala din seara zilei de 31 Octombrie. O altă categorie de premii se acordă pe baza rezultatelor unor cercetări derulate în rândul consumatorilor, pe considerente de încredere și conformitate legală și alte criterii si categorii pe care le găsești aici.  Ce mai…cei mai buni dintre cei buni și cei care vor să fie și mai buni! Vino să încheiem împreună ziua de conferință într-un cadru festiv, energizați de Trupa TAXI și de Pavel Bartoș – gazda serii. Și nu, nu o să îl strigăm Ramon(a) cu a mut.

Îți mai dăm încă un motiv BONUS: Value for money!

Obții un bun raport calitate a conținutului / preț! Nu doar că am adaptat prețul biletelor pentru orice tip de buget si interes și obiectiv de participare la eveniment (fie că vii pentru content & expo exclusiv,  că vrei să faci și un pic de networking sau vrei experiența full – cu party cu tot, că doar niciun contract serios nu a fost pus la cale (doar) la o salată) dar avem și un cod de discount pentru tine – cititorul nostru și cel care formează comunitatea noastră: introdu codul 20GPEC în formularul de înscriere de aici și ai 20 de euro reducere din prețul final al biletului, indiferent de numărul de bilete pe care le iei.

Hai să vezi agenda completă și…pregătește-te să simți fiori urmărind acest teaser… exact ca la concertele rock! Nu mai sta pe gânduri pentru că de pe 15 Octombrie se scumpesc biletele!