Raluca Simion, Shopmania: Sunt multe lucruri în viață care nu au preț, dar pentru toate celelalte prețul încă este important

raluca-simion-shopmania-interviu-gpec-sabina-cornovac-foto-2016Raluca Simion, Strategic Partnerships & Marketing Manager Shopmania, a fost cea care a ridicat premiul pentru Cel mai bun Comparator de Prețuri (acordat pe baza votului magazinelor online înscrise în Competiția GPeC 2015), premiu oferit la Gala Premiilor eCommerce GPeC 2015. Este pentru a 6-a oară când Shopmania câștigă această categorie.

Vezi interviul video de mai jos realizat de Sabina Cornovac!

– Sunt multe lucruri în viață care nu au preț, dar pentru toate celelalte prețul contează. Până la urmă, atunci când vreăm să achiziționăm un nou produs știm cât suntem dispuși să oferim pentru acesta. Normal că vor interveni și alți factori.

– Partea frumoasă este atunci când un comerciant reușește să câștige un anumit capital de încredere și de simpatie din partea clienților, încât aceștia sunt dispuși să plătească un preț puțin mai mare doar pentru a cumpăra acel produs de la tine.

– IT&C este asociat destul de mult cu noțiunea de comparator de prețuri. Motivul este destul de simplu, la produsele din această categorie ne uităm pe fișa tehnică și la caracteristici. Astfel problema clientului devine cumva o problemă de algebră.

– La Shopmania am observat creșteri semnificate și pe următoarele categorii: bricolaj, articole sportive, produse pentru copii și beauty.

– E interesant de observat cum a evoluat comportamentul utilizatorilor spre zona de shopping comparativ.

– Shopmania este de 10 ani pe piața din România și are aceeași vârstă ca și GPeC-ul. În anii ce urmează, îmi doresc să crească și mai mult GPeC-ul și de ce nu să fiți și internaționali.