Ele sunt magazinele online care au avut curaj sa se inscrie in Competitia GPeC 2015
Acestea sunt magazinele online participante la Competitia GPeC 2015. Acestea sunt magazinele online care au trecut deja prin furcile caudine ale primei etape de jurizare GPeC 2015. Juriul GPeC 2015, format din specialisti de top in e-commerce-ul romanesc, a disecat fiecare magazin pe baza celor peste 120 de criterii de jurizare, a acordat note pentru fiecare criterii si s-a intalnit cu reprezentantii magazinelor online pentru a lua pe rand fiecare depunctare si a explica cauzele din spatele acesteia.
Multumim inca o data juriului GPeC 2015 (Andreea Moisa – Beans United, Diana Olar – ChargeAds, Ela Moraru – Google Romania, Adrian Ichim – AdvancedIdeas, Adrian Pintilie – UIS, Alexandru Lapusan – Zitec, Alexandru David – Creadiv, Andrei Georgescu – WhiteImage, Bogdan Manolea – TRUSTED.ro, Cosmin Daraban – Silkweb, Cosmin Nastasa – 2Parale, Cristian Ignat – 2Parale, Dan Virtopeanu – BreezeMobile, Daniel Ene – Agile Media, Doina Vilceanu – ContentSpeed, Dorin Boerescu – 2Parale, Ioana Barbu – BitDefender, Razvan Acsente – Naspers, Silviu Toma – MicroAnalytics, Valentin Radu – Marketizator) si le uram succes in cea de-a doua etapa de jurizare!
Atentie! Pentru prima oara in istoria GPeC de 10 ani, Intalnirile Consultative GPeC vor avea loc si dupa cea de-a doua etapa de jurizare. Pentru a fi la curent, aboneaza-te la newsletterul nostru.
In urma celor 2 etape de jurizare se vor desemna Premiile GPeC 2015 si castigatorii anului in comertul electronic. Anuntarea marilor castigatori si inmanarea trofeelor vor avea loc in cadrul celei de-a X-a editii a Galei Premiilor eCommerce pe data de 24 Noiembrie – Festivitatea de Decernare a Premiilor în Comerţul Electronic Românesc va avea loc incepand cu ora 19:30, imediat dupa GPeC Summit Noiembrie 2015.
Inscrierile la cele doua module de eveniment au început deja, iar preţul unui bilet de acces (atât pentru GPeC Summit, cât şi pentru Gala Premiilor eCommerce) este de 69 EUR (TVA inclus) valabil în perioada early-bird până pe 8 noiembrie 2015, inclusiv. În intervalul 9-20 noiembrie, costul unui bilet va deveni 99 EUR (TVA inclus).
Înscrierile se fac completând formularul online de pe website-ul GPeC si tot acolo veti regasi constant ultimele noutati despre eveniment, precum si agenda acestuia in foarte scurt timp.
__________________
GPeC 2015 este cel mai important eveniment de e-commerce din Romania, powered by FAN Courier
Sustinut de: AVON, ContentSpeed, DPD Romania, eMAG, Fulfill.ro, Garanti Bank, Microsoft Romania, MiniPrix, New Black, NewsMAN, Orange Romania, paysafecard, Retargeting, SameDay Courier, SEO Power Suite, Visa Romania, Zitec
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Recommended Travel Partner: Paravion.ro
Official Radio: Kiss FM
Limousine Serive: CityLimo
Cu sprijinul: 2Parale, Advanced Ideas, AgileMedia, Alin Dobrin Photo Graphics, Caracteristic, EasyHost, Ecompedia, enRose, Euroweb, EventLink, Hubstore, Marketizator, Saveur, Silkweb, TeaForte, Trusted, WebDigital, ZeList Monitor
Parteneri Media: (AD)Hugger, Agora, Akcees, ANIS, ARIES, Business Days, Business Review, Business Woman, Business24, Cariere, ComunicateDeAfaceri, ComunicateDePresa.ro, Femei in Afaceri, FNTM, Hotnews, HRBExpert, JurnalulDeAfaceri, IQads, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, PRwave, Romania Pozitiva, SEM Days, ShopMania, Smark, SMSLink, SoftBinator, SoftLead, Startups.ro, TechCafe, The Paypers, Ziare.com
Bloggeri parteneri GPeC: Alin Vlad /Anca Duma / Andra Zaharia / Auras Mihai Geambasu / Blogatu.ro / Carmen Albisteanu / Chinezu / Corina Maria Scheianu / Cristina Chipurici / Elena Ciric / Fulvia Meirosu / George Hari Popescu / iYli / Lavinia Biberi / Madalin Blidaru / Olivian Breda / Sabina Cornovac / Sorin Rusi
GPeC 2015 – De 10 ani scriem impreuna Istoria Comertului Electronic Romanesc