retailArena 2018, strategii și povești de succes ale antreprenorilor români și internaționali

retailArena 24-25 octombrie 2018Cea de-a șasea ediție retailArena se desfășoară anul acesta sub sloganul Tech. Community. Experience și are loc pe 24-25 octombrie, la Hotel Sheraton din București.

Eveniment de marcă pentru retailul românesc, retailArena îi aduce față în față pe cei care performează în retailul offline sau online, local sau global, pentru două zile de conferință, workshop-uri, expo și networking.

Prima zi a evenimentului (24 octombrie) aduce în prim plan discuții despre marketing și mecanisme de fidelizare a clienților. Producători și retaileri vor pune pe masa dezbaterilor ultimele noutăți despre marketingul produsului, customer engagement și cele mai noi strategii de vânzări.

În a doua zi (25 octombrie), subiectele discuțiilor se mută în direcția Future of (e) Retail: care este viitorul canalelor de vânzări tradiționale dar și online, care sunt noile trenduri în eRetail și eCommerce.

Printre speakerii care vor lua cuvântul se regăsesc Rafael Campos (Vtex), Celine Blanchot (Glory), Oana Dumitrescu (Google), Martin Shires (Glory), Adina Crăciunescu (DIANA & DIANA Supermarket), Valer Hancaș (Kaufland) și Mihai Bonca (Brand Arhitects).

Marile lanțuri de retail, magazinele online, furnizorii de servicii, specialiștii în logistică și marketing, proprietarii de spații comerciale și producătorii din FMCG sunt așteptați la două zile de dezbateri și networking pe tema loializării consumatorilor într-un univers omnichannel.

Evenimentul dispune de zone de networking, precum și de un spațiu expozițional care va oferi demonstrații ale ultimelor inovații în retail. Programul pe larg al evenimentului, detalii și înscrieri se fac pe site-ul retailArena.