RTB House: Inteligența artificială oferă consumatorilor recomandări potrivite
Conform unui nou studiu Adlucent, consumatorii doresc o experiență personalizată de advertising și 71% din respondenți preferă reclamele configurate conform intereselor și obiceiurilor de cumpărare. Studiul mai arată că oamenii sunt de aproape două ori mai interesați să dea click pe un brand necunoscut, dacă reclama e conform preferințelor lor.
Marketingul online a intrat în ultimii ani într-o nouă eră. Inteligența artificială schimbă advertisingul digital și le oferă consumatorilor recomandări axate pe preferințele lor. Totodată, algoritmii deep learning, cea mai avansată nișă de cercetare a inteligenței artificiale, sunt startul unui val de inovații în domeniul publicității online.
Tehnologiile deep learning sunt deja folosite de Google în diverse proiecte, cum ar fi Translate și DeepMind sau Assistant, de Tesla Motors în mașinile sale și de platforme de divertisment ca Netflix. Acum RTB House, furnizor global de tehnologii de retargetare, analizează direcția în care se va dezvolta domeniul acesta atât din punct de vedere al companiei, cât și al consumatorului.
Algoritmii care determină ce îți dorești
Utilizatorul de internet s-a întâlnit deja, chiar dacă nu conștient, cu algoritmii deep learning care îmbunătățesc experiența de utilizare din alte platforme, cum ar fi cele de divertisment. De exemplu, recomandările de pe Netflix sunt furnizate pe baza a ceea ce învață platforma despre utilizator. Similar, Amazon folosește inteligența artificială pentru consumatorii săi. Poate defini astfel, cu o precizie foarte mare, trăsăturile de shopping ale clientului și îi poate furniza sugestii de brand, gamă de preț, produse care i s-ar potrivi.
Cu un acces crescut la informație și cu o competiție acerbă, niciodată nu a fost mai important pentru oamenii de marketing să furnizeze recomandări concrete pentru nevoi concrete ca acum. De exemplu, căutarea unui cadou în ultimul moment este una dintre situațiile când personalizarea foarte precisă va face o diferență și modelele deep learning „învață“ când utilizatorul caută ceva nișat. Fie că e o schimbare bruscă în comportament, fie că e un impuls urgent, un model tipic poate să nu sesizeze aceste date, însă inteligența artificială poate face conexiunile necesare.
RTB House mizează pe aceasta abordare și preconizează o creștere cu aproximativ 40% a eficienței campaniilor de marketing online. Totodată, crește gradul de mulțumire a clientului, care găsește într-un timp scurt ceea ce caută și primește răspunsuri la nevoile sale.
Despre RTB House
RTB House este o companie globală care oferă soluții de publicitate prin retargetare personalizată, utilizând tehnologii de ultimă generație pentru branduri de top din întreaga lume. Prin intermediul propriului motor de licitare a spațiului publicitar, susținut de algoritmi deep learning, RTB House ajută companiile să-și multiplice vânzările pentru a-și atinge obiectivele pe termen scurt, mediu și lung.
RTB House a fost fondată în 2012 și a derulat peste 1.000 de campanii în peste 40 de piețe din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Asia, Pacific și America Latină. Echipa cuprinde peste 200 de profesioniști și este în continuă creștere.