Sameday lansează serviciul de retur la easybox

(Comunicat de presă Sameday) Compania românească de curierat Sameday anunță lansarea serviciului de retur la easybox, disponibil atât pentru comercianții online cât și pentru clienții acestora. În plus, compania oferă magazinelor online care activează opțiunea până pe 30 aprilie, serviciul de retur cu titlu gratuit (până la finalul anului).

Sameday a creat un proces extrem de ușor pentru ca magazinele online să poate implementa cu succes noul serviciu. Prin integrarea soluției software dezvoltate în platforma proprie, comercianții oferă clienților un flux de retur, în 2 click-uri. Unul dintre marile avantaje ale noului serviciu este posibilitatea returnării unei comenzi la easybox, chiar dacă această nu s-a efectuat prin serviciile Sameday. Practic, indiferent de compania de curierat și metodă folosită pentru livrare, cumpărătorii pot opta pentru returul la easybox, dacă magazinul online are încheiat un contract cu Sameday și împlinește condițiile minime activării serviciului de easybox.

Dincolo de rațiunile de business, consumatorii finali sunt cei care beneficiază cel mai mult de pe urmă serviciului de retur la easybox. Pentru a-l folosi, aceștia trebuie doar să introducă datele de identificare în formularul standardizat, în baza căruia primesc un cod PIN valabil oriunde în rețeaua easybox. Următorul pas este să lase coletul care se dorește a fi returnat în orice locker Sameday, fără a mai fi nevoie de alte documente însoțitoare sau alte elemente de identificare a acestuia.

Conform unui studiu comandat de Sameday, pentru 67% dintre iubitorii de cumpărături online, posibilitatea livrării la easybox este definitorie în alegerea magazinului de la care fac achiziția. Peste 90% dintre coletele livrate de Sameday vin din online, astfel că dezvoltarea unui soluții facile de retur, gândite pentru a îmbunătății experiență consumatorului, a fost un pas natural al companiei. Flexibilitatea ridicării comenzii, la orice ora și din proximitatea casei sau a biroului este principalul motiv pentru care oamenii aleg easybox, urmat de simplitatea și siguranță achiziției. Toate aceste beneficii se regăsesc de acum și în experiență returului, la care se adaugă avantajul folosirii oricărui locker, fără a fi selectat în prealabil.

„Serviciul de retur reprezintă un instrument de consolidare a încrederii clienților în magazinele online și de stimulare a ratei de conversie. Oferirea returului ca beneficiu și nu ca obligație legală, precum și crearea unei experiențe facile de retur ajută la loializarea clienților. Un client căruia i se oferă flexibilitate în jurul unei comenzi, fără a trebui să parcurgă un traseu dificil, în cazul în care produsul nu corespunde așteptărilor, are mai multe șanse să creeze conversie și recurență în achiziție, consolidând astfel încrederea în comerciant. Acest serviciu este un beneficiu pe care am dorit să-l oferim clienților noștri, convinși că numai creând o experiență de client excelentă putem stimula creșterea comerțului online”, transmite Elena Stoica (Chief Marketing & Customer Experience Officer, Sameday).

UPDATE: Până pe 30 aprilie, comercianții online pot activa gratuit serviciul de retur în easybox de la Sameday.

Cu serviciul de retur în easybox de la Sameday, returul devine simplu, rapid și flexibil. Cumpărătorii nu mai sunt nevoiți să tipărească hârtii și nici să-și coordoneze agenda cu cea a curierului. Ei pot alege returul la easybox indiferent de modalitatea de
livrare aleasă la comandă tur și pot preda coletul la orice oră, 24/7, la oricare din cele 3700 de easyboxuri din rețeaua Sameday.

Avantajele sunt considerabile și de partea comerciantului. Experiența lipsită de griji va determina clienții să revină la pe site-ul comerciantului, crescând astfel loializarea și rata de conversie. Mai mult decât atât, fiind un serviciu 100% digital, returul la easybox aduce comerciantului o integrare ușoară a fluxului de retur și siguranța unei experiențe plăcute de fiecare dată.

Până pe 30 aprilie poae fi activat gratuit serviciul de retur în easybox de la Sameday, în trei pași simpli:

1. Activează serviciul easybox prin partenerul GPeC;
2. Generează minimum 5 comenzi tur în easybox până la 30 aprilie;
3. Integrează în platforma ta online link-ul sau API-ul pentru serviciul de retur și gata, ai finalizat. Până la final de an ai gratuit returul la easybox!
Oferta este supusă unor termene și condiții. Consultă regulamentul pe www.sameday.ro/regulament_activare_retur/