Școala de Vară de Comerț Electronic GPeC – Ziua 2
Cea de-a doua zi a Scolii de Vara de Comert Electronic GPeC 2014 a fost dedicata marketing-ului practic si a abordat doua canale diferite:
- PPC
- E-mail marketing
Dupa doua workshop-uri intensive despre solutii PPC la cheie si cresterea engagementului prin personalizare, automatizari si analiza datelor, am discutat cu Bogdan Manolea despre avantajele si dezavantajele magazinelor online in urma noii legislatii in comertul electronic.
Iata cele mai importante idei ale celei de-a doua zile a Scolii de Vara GPeC.
Workshop „Solutii Pay Per Click la cheie” Cristian Ignat, Pay Per Click Manager 2Parale
- Cu cat stiti mai multe despre client, cu atat mai bine puteti concepe o campanie AdWords.
- Stabilirea publicului-tinta se face printr-un set de intrebari pe care le punem ipotetic publicului potential si identificam persoanele care iau decizia de achizitie.
- Stabilim apoi: caracteristicile produsului/serviciului, avantajele si beneficiile pentru client pe care le-ar avea daca ar cumpara.
- 3 fapte despre site-ul pe care-l vom promova:
- Scopul site-ului este ca vizitatorii sa faca usor lucrul dorit de autorul site-ului
- Testeaza site-ul cu persoane straine, pune-i sa faca ceva pe site
- Investeste intai in site si apoi in promovare
- Analizeaza miscarile concurentei, atat online cat si offline. Vezi ce face bine si fa tu si mai bine.
Workshop „Puterea contextului: Cum sa livrezi o experienta premium si sa cresti engagementul prin personalizare, automatizari si analiza datelor” – Andrei Georgescu, Founder & Managing Director White Image
- Viitorul marketingului este legat de: a influenta, a intelege si a actiona in momentul decisiv.
- Pentru a intelege o persoana, urmareste ceea ce face, nu ceea ce zice ea.
- Poti intelege un client daca urmaresti cum a interactionat cu e-mailurile trimise de tine, ce a facut in site, cum a reactionat fata de formularele Web, cum si daca a achizitionat.
- Ce poti face pentru client:
- subiect personalizat la e-mailuri
- continut personalizat (datele agentului tau de vanzari)
- subiect dinamic
- continut individualizat
- e-commerce individualizat
- continut pe site pe care ei nu l-au mai vazut
- imagini dinamice
- Cand o persoana are comportamente despre intentia de cumparare sau abandon, atunci trebuie sa actionam. Omul este dispus sa interactioneze cu noi cel mai mult in momentul in care vrea sa se aboneze la newsletter. Cand ii trimitem mesajul de bun venit, ii cerem mai multe detalii despre el.
Workshop „Avantajele si dezavantajele magazinelor online in urma noii legislatii in comertul electronic – explicarea aspectelor importante ale noii legi” – Bogdan Manolea, Co-Founder TRUSTED.ro
Bogdan a preferat sa tina prezentarea in aer liber. Participantii au raspuns la intrebarile dintr-un concurs despre cunostintele de legislatie in e-commerce. Apoi, Bogdan a facut sinteza intrebarilor si raspunsurilor. Detalii despre noua legislatie aplicabila in e-commerce sunt pe blog-ul TRUSTED si pe acelasi site gasiti raspunsurile la cele mai importante intrebari.
Atestarea TRUSTED.ro presupune respectarea unor standarde care tin de legislatie si de bune practici. Magazinele online din Romania se pot inscrie in TRUSTED.ro completand formularul de pe site.
————————————————————-
GPeC 2014 este un eveniment sustinut de: Cargus; Carrefour Online; DPD; FAN Courier; Garanti Bank; MasterCard; Microsoft; Orange; SameDay; UIS; ZITEC
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Recommended Travel Partner: Paravion.ro
Cu sprijinul: 2Parale, Advanced Ideas, Agile Media, Alin Dobrin Photo, CasaDeTraduceri, ECOMpedia, EuroWeb, Extended, flexiLIVE, Hostway, Marketizator, New Black, TRUSTED.ro, Vibetrace, WebDigital, White Image, ZeList
Parteneri media: 220.ro, (Ad)Hugger, Akcees, ANIS, AvocatNet, Bursa, Business Review, Blogal Initiative, Business24, Business Woman, Cariere, Comunicate De Presa, eJobs, Femei in Afaceri, Fulvia Meirosu, Hotnews, IQAds, Kiss FM, Laptop News, Lumea SEO PPC, Modern Buyer, RomaniaPozitiva.ro, Shopmania, Softbinator, SoftLead, Startups.ro, Tech Cafe, Ziare.com
Bloguri partenere: Alex Mihaileanu, Alin Vlad, Ana Matei, Anca Duma, Andreea Stan, Auras Mihai Geambasu, Blogatu.ro, Carmen Albisteanu, Chinezu, Claudia Tocila, Corina Maria Scheianu, Cristi Dorombach, Dorin Apavaloae, Elena Ciric, George Hari Popescu, Ioana Budeanu, iYli, Lavinia Biberi, Madalin Blidaru, Miruna Siminel, Oana Grecea, Olivian Breda, Raluca Popa, Razvan Acsente, Sabina Cornovac, Sandra Clipea, Sorin Rusi.