Noriel, Alibaba, vinul ghiurghiuliu online și tinerețea în afaceri

Inaugurăm astăzi o altă rubrică pe blog-ul nostru, prin care încercăm să vă fim ghizi în oceanul de informații din e-commerce-ul românesc și de pe planetă. În fiecare joi, vom încerca să evidențiem cele mai importante 5 știri din comerțul electronic din săptămâna respectivă, fie că este vorba despre afaceri noi sau vechi, despre informații de actualitate sau sfaturi pe termen lung.

Sperăm să vă placă pastila noastră săptămânală, dar nu stați deoparte, trageți-ne de mânecă dacă ați găsit zilele acestea ceva despre care merită să știe toată lumea! Dați-ne de știre la echipa@gpec.ro sau adăugați un comentariu mai jos. Mulțumim!


Când e vorba de online, Noriel nu se joacă

Cum sună „25 de milioane de euro”? Pare o sumă extrem de mare. Aceasta a fost cifra de afaceri a magazinului Noriel și a fost cu 60% mai mare decât cea din 2013. Noriel are în plan triplarea cifrei de afaceri din componenta online.

Citește articolul integral în Daily Business


Jack Ma + Alibaba = o afacere incredibilă

Jack Ma este unul dintre cei mai de succes antreprenori din lume. Site-ul său de comerț online, Alibaba.com, atrage 100 milioane de cumpărători în fiecare zi. Care este secretul lui? Poate faptul că a continuat să facă ce a crezut că este cel mai indicat, indiferent de obstacole.

Citește articolul integral la Știrile Pro TV


Bun îi vinu’ pi online!

Segmentul comerțului cu alcool online este încă îngust, din cauza limitărilor legislative și fiscale. Însă vinul își face loc încet în e-commerce. După comerțul modern, marii producători de vin vând cel mai mult online și în magazinele specializate.

Citește articolul integral în Ziarul Financiar


Idee de afacere de la doi tineri români: magazin de amenajări interioare

Povestea unui start-up pornit de doi tineri de 24 și 26 de ani, din Bucureşti. NeaKaisa.ro, un magazin online cu echipamente şi produse pentru amenajarea casei, a fost deschis la finalul lunii noiembrie a anului trecut. Și merge binișor, dacă este să ne luăm după cifrele raportate.

Citește articolul integral în Ziarul Financiar


Start-up: investiția nu te va speria, dar e nevoie de responsabilitate constantă

Pentru a porni un magazin online, este nevoie de aproximativ 1.000 de euro, dar depinde și de nișă. În plus, ai nevoie de răbdare, de mult profesionalism și de o echipă mică, dar energică. Există și o parte nevăzută de care trebuie să ții cont – logistică, depozitare, software de gestiune etc. Ține cont și de sfaturile de la Trusted.ro.

Citește articolul integral în Libertatea