Black Friday în RO, sfaturi despre conversii de la GPeC SUMMIT, schimbări pozitive în geoblocking

„Vinerea Neagră” în România: vânzări record și site-uri mai stabile

Black Friday 2017 a avut loc în România vineri, 17 noiembrie, unele magazine online oferind reduceri și în weekendul ce a urmat (18-19 noiembrie). Dacă nu ați apucat să achiziționați tot ce vă doreați la preț redus, mai aveți o șansă în intervalul 24-26 noiembrie, când retailerii români pun la dispoziție o nouă rundă de promoții.

> Vinerea Neagră a Prețurilor a adus retailerului eMAG încasări de 360 milioane lei, cu 10 milioane lei peste estimarea inițială și cu o creștere de 20% față de ediția anterioară din 2016.

> La final de Black Friday, FashionUP, unul dintre principalii retaileri online de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii din România, consemnează o creștere cu 44% a vânzărilor, comparativ cu anul 2016.

> Ideall.ro, unul dintre principalele magazine online de electronice și electrocasnice, a înregistrat vânzări de peste 3 milioane de euro doar în weekendul 17-19 noiembrie.

> În prima zi de Black Friday, 17 noiembrie, Glami.ro a adus partenerilor săi vânzări de 4 ori mai mari față de un weekend obișnuit.

Citiți detalii pe blog-ul GPeC


Sfaturi despre conversii, culese de Canopy

Dacă nu ai reușit să ajungi la GPeC SUMMIT în 14-15 noiembrie, iată care sunt câteva sfaturi de care trebuie să ții cont dacă vrei să îți mărești semnificativ numărul de conversii, culese de Mihaela Ciotlăuș (Canopy). Neil Patel a venit cu mai multe exemple de tactici care, odată puse în aplicare, au dus la creșterea semnificativă a conversiilor, chiar la dublarea lor.

Abordarea esențială în relația cu un client, după cum ziceam și la început, e să nu îi cerem imediat să cumpere, să se aboneze la newsletter etc., trebuie să îl cucerim și să îl pregătim pentru procesul de achiziție. Comunicarea personală te apropie de potențialii clienți. O modalitate de apropiere e să incluzi numele orașului în reclamă, în copy etc.

Citiți detalii la Canopy.ro


Statele UE s-au pus de acord privind eliminarea restricțiilor geografice în comerțul online

Autoritățile europene au ajuns la un acord cu statele membre pentru a elimina restricțiile geografice în cazul comerțului online, pe tot teritoriul Uniunii Europene, forțând astfel comercianții să vândă clienților din orice țară a UE.

Practic, noua legislație va da dreptul cumpărătorilor să achiziționeze produse și servicii de pe orice website din UE și va interzice companiilor să refuze clienții sau să-i redirecționeze către alte site-uri, doar pentru că sunt dintr-un anume stat membru. Totuși, reprezentanții statelor membre au blocat o măsură adoptată de Parlament care extindea interdicția și la servicii de streaming sau cărți electronice (ebook).

Citiți detalii la Euractiv.ro


4 moduri în care IoT poate schimba e-commerce-ul mondial

Odată cu apariția dispozitivelor Internet of  Things, cum ar fi oglinzile inteligente (care permit clienților să încerce virtual hainele), această tehnologie ingenioasă a schimbat complet modul în care consumatorii fac cumpărături online. Câteva modalități prin care IoT influențează comerțul electronic.

> Gestiunea stocurilor. Cu ajutorul IoT, devine ușor să urmăriți inventarul. Senzorii IoT și etichetele RFID fac managementul inventarului în timp real posibil, simplificând întregul flux.

> Depozitul. IoT nu numai că ajută la optimizarea inventarului și la reducerea stocurilor insuficiente, dar și la eliminarea stocurilor excesive din depozite.

> Managementul lanțului de aprovizionare. O gestionare neîntreruptă și eficientă este esențială pentru desfășurarea cu succes a operațiunilor de e-commerce.

> Experiența consumatorilor. IoT permite companiilor de comerț electronic să se diferențieze de concurenții lor, în ochii clienților.

Citiți detalii la Business 2 Community


Luxemburg pășește în comerțul electronic

Luxemburg a lansat o platformă de e-commerce națională, pentru ca micii retaileri care nu au încă o prezență online să poată atinge o audiență mai largă. Prin această măsură, Ministerul Economiei dorește să stimuleze comerțul urban. LetzShop.lu oferă magazinelor urbane posibilitatea de a-și prezenta produsele într-un magazin online.

Potrivit site-ului oficial, Letz’shop este „vitrina virtuală pentru piața de retail din Luxemburg” și Se adresează micilor comercianți cu amănuntul din Luxemburg care nu vând deja online.

Citiți detalii la Ecommerce News Europe