Black Friday, inovații de la Lidl și Carrefour, studiu despre returul în online

black-friday_2013-2016Black Friday, luna reducerilor din online-ul românesc

Deși denumirea de Black Friday este puternic folosită pe tot parcursul anului în marketing-ul din România, luna noiembrie este momentul în care se adună toate magazinele online și fac reduceri. Pe 18 noiembrie a fost primul mare Black Friday din 2016 și la unele magazine a continuat și peste weekend. Rezultate și statistici de la eMAG, F64, PC Garage, 2Performant, PayU Romania, Bicicletele Pegas, Zelist, Fashion Days, FashionUP, Rossery, BestKids și Vola.ro – Bilete Avion am publicat și noi pe blogul GPeC. Al doilea Black Friday din online-ul românesc va fi pe 25 noiembrie.

Cât de popular este această „sărbătoare a reducerilor” aflați din acest studiu realizat în noiembrie 2016 de One Hour Translation, în cooperare cu Google Consumer Surveys.


the-social-price-drop-lidl-foto

Consumatorul stabilește prețul la Lidl, pe Twitter

Lidl UK va scădea prețul anumitor produse în funcție de cât de multe discuții vor stârni clienții despre acestea pe Twitter. Inițiativa face parte din campania din Marea Britanie denumită „The Social Price Drop” și este una dintre primele de acest fel din lume, potrivit celor de la marketingweek.com.


 

carrefour-supermarket-lumini-experminent-franta-fotoCum se aprinde becul în supermarket

În Franța, Carrefour se joacă cu luminile din supermarket pentru a oferi o experiență personalizată clienților. Luminile se aprind și se sting cu o viteză mai mare decât poate percepe ochiul uman și transmit mesaje receptate de camera telefonului mobil și decodate de aplicația lanțului de magazine. În funcție de cerințele clientului, aplicația îl ajută la navigarea în magazin și îi trimite oferte personalizate pe e-mail, în funcție de traseul și comportamentul acestuia din magazin. Citiți mai multe despre acest experiment și despre cum a pornit, în acest articol pe theatlantic.com.

 


studiu-retur-foto-2016

Studiu despre returul în online

The Händlerbund, cea mai mare asociație de e-commerce din Europa, a realizat un studiu despre returul produselor achiziționate online (denumit „Product Returns Study 2016”). Din concluziile studiului, la care au participat 856 de comercianți online din UE, aflăm că produsele cel mai des returnate cu ambalajul deteriorat sunt electronicele (36%) și îmbrăcămintea (21%), iar 44% dintre retururi conțin bunuri deteriorate. Mai multe detalii pe Ecompedia.ro.


Știri pe scurt din comerțul electronic

 


Acestea sunt cele mai importante știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile.
Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, trimiteți-ne un email la adresa echipa (@) gpec.ro
sau lăsați un comentariu mai jos. 
Vă mulțumim!