STUDIU Părerile clienților îi fac pe alți clienți să cumpere mai mult

The Unfaithful Consumer, o cercetare despre obiceiurile de cumpărare, realizată în Marea Britanie, arată că se scriu în jur de 119 milioane de cronici de produs pe an, arată Internet Retailer. Deoarece tot mai mulți oameni unfaithful-consumer-reportpublică review-uri, mai multe persoane le citesc și oferă propriul lor feedback care este apoi citit de un nou grup de clienți. Continuatoare ale forumurilor de discuții, cronicile online au devenit un instrument preferat al cumpărătorilor și o parte importantă a procesului de descoperire și cumpărare.

Clienții au încredere în experiențele altor oameni și acest lucru devine un element de influență puternic în luarea deciziilor. Potrivit raportului citat, 76% dintre cumpărătorii online spun că descoperă produse noi prin cronici și recomandări pe site-urile și pe rețelele sociale. În plus, mai mult de jumătate dintre ei spun că se bazează pe review-uri când decid să cumpere ceva.

Cronicile online și viralitatea au devenit instrumente puternice de marketing și un indicator real pentru consumatori, mai mult decât publicitatea la televizor. De aceea, este vital ca retailerii să ofere o experiență pentru consumator la cele mai înalte standarde, pentru că oamenii nu vor ezita să-și spună părerea în public. În mod clar, acest proces va avea un efect extrem de important asupra vânzărilor și popularității brand-urilor.