PayU are identitate nouă, reclamele 3D, Uber livrează telefoane
Iată cele mai importante 5 știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile. Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, trimiteți-ne un email la adresa echipa@gpec.ro, un mesaj pe pagina de Facebook sau lăsați un comentariu la finalul articolului. Vă mulțumim!
PayU România s-a înverzit
PayU Romania își schimbă imaginea pentru a fi mai aproape de consumatori. „Noul logo PayU reflectă milioanele de tranzacții, dar și procesele în continuă schimbare pe care le implică un transfer securizat de bani online, de la cumpărători la vânzători. Logo-ul portretizează energia și ritmul alert al operațiunilor pe care le derulăm în fiecare secundă”, a declarat Marius Costin, CEO interimar – PayU România.
Reclame cu forme
S-au lansat reclamele video 3D pe Chrome și în aplicația YouTube de pe Android și iOS. Practic, poți vedea aceeași reclamă de mai multe ori, pentru că de fiecare dată poți avea alte unghiuri, mișcând cursorul prin imagine. Marile companii au cochetat cu această formă de reclamă interactivă și au înregistrat creșteri semnificative ale conversiilor. Oare când vom vedea în România primele reclame 3D?
Search Engine Watch vine cu amănunte
Google și Facebook aduc bani
Reclamele din Google și email marketing-ul sunt canalele care aduc cele mai mari vânzări în mediul online, potrivit studiului „State of Retailing Online 2015”, realizat de Shop.org. În schimb, Facebook a urcat mult în ultima perioadă, iar 25% din magazinele participante au declarat că vând cel mai mult datorită acestei rețele de socializare.
Uber îți aduce smartphone-ul la ușă
De curând, utilizatorii români au putut comanda înghețată prin Uber, într-o campanie locală. Consumatorii din Singapore și Kuala Lumpur vor putea comanda un telefon Xiaomi Mi Note, cu o zi înainte ca aparatul să fie pus în vînzare online. Plata se face direct în aplicația Uber. Astfel, telefonul poate fi cumpărat online, ocolind operatorii de telecomunicații și astfel ajunge să coste mai puțin – 400 de dolari.
Inventare încrucișate
Burberry a făcut o mișcare inteligentă, destul de greu de realizat pentru majoritatea magazinelor online: a legat inventarul magazinelor offline de cel online. Dacă un client nu găsește un produs offline, vînzătorul plasează comanda online; invers, dacă un produs nu mai este online, ți se indică magazinul fizic unde există produsul. Doar în China, deocamdată.
Citiți articolul integral la Internet Retailer
Vrei să primești articolele de pe blogul nostru pe email?
Abonează-te acum la newsletter-ul GPeC!